Ping zbyt wysoki, skacze dla łącza 2mb/s. + błąd z grą

Witam serdecznie.

Mój problem polega na zbyt wysokim pingu - jak mi się wydaję - dla mojego łącza. Jest to internet 2mb/s od TP(Orange). Pingując przez konsolę np. z wp otrzymuję około 65 ms, podobnie na innych portalach. Kiedy jednak gram - choćby w Counter-Strike’a - szybkość łącza jest zmienna, niestabilna. Oscyluje wokół 60-120ms. Oczywiście wszelkie programy, przeglądarki w tym momencie są zamknięte. Najbardziej ciekawą sprawą jest to, że jeszcze niedawno sprawdzając łącze na speedteście wykazywał ping rzędu 28-35ms i download 230Mb/s. Teraźniejsze wyniki trzech pomiarów dały średnią 1.65 Mb/s, a ping około 60. W trakcie pobierania czegokolwiek z jakichś stron raz jest 200, raz 230, a niekiedy 100, jak wiadomo to zależy od wielu czynników. Nie wiem czy mogę uznawać za wiarygodne wyniki ‘speed testu’. Dodatkowa ważna sprawa to, że wczoraj skanowałem ESET’em online, wykazał 7 zagrożeń, usunięte wszystkie. Nie były to zbyt poważne aplikacje.

Drugi to już malutki problem, podczas włączania komputera od razu pojawia się autoodtwarzanie Mafii 1.

Logi:

OTL.Txt - http://www.wklej.org/id/805707/

Extras.Txt - http://www.wklej.org/id/805709/

Dziękuję za pomoc, pozdrawiam również serdecznie: )

Nie zmieniałeś czasami szybkości łącza ?

Mogę jedynie powiedzieć ze mieszkam na dość nie za bogatej miejscowości co do infrastruktury i jak miałem TP 1Mb/s to ping miałem rewelacyjny 19-25.

a jak zwiększyłem prędkość na 2 Mb/s to z dnia na dzień ping 170 i więcej, po roku spadało aż spadło do 70 do dzisiaj.

wioski może zmień prędkość na niższą.

Prędkość zmieniałem, ale to około roku, może 2 lat temu. Internet zachowywał się normalnie. Mieszkam w 50tys. mieście, na jego starszej dzielnicy i z tego co wiem, łączę tutaj do rewelacyjnych nie należy. Kolega mieszkający parę metrów dalej pomimo przestrzeżeń TP wziął internet 6Mb/s. Działa mu z prędkością 3,5 - 4 Mb/s. Mogę dodać, że mam starszą wersję LiveBox’a.

Jeżeli bardzo ci zależy na opóźnieniu i jeśli inni domownicy nie będą mieli problemów co do obniżenia prędkości, nie wiem czy tak można ale innego sposobu nie widzę,

Problem nie leży w kompie tylko na linii.

chodzi o to żeby się dogadać z konsultantem jeśli będzie ci się kończyć umowa - w tedy to im zależy na kliencie , żeby na dzień czy parę godzin zmniejszyć prędkość - najlepiej na jak najdłuższy czas - i jeśli coś się poprawi od razu to jest nadzieja. ale w większości przypadków na efekt trzeba troszkę poczekać - a czasu jest mało.

gorzej jak umowa jest na czas nie określony i to w tedy ty dzwonisz do nich w jakiejkolwiek sprawie to mogą tak wygórowanej prośby nie spełnić.

PS ja tak spróbuje zrobić jak zacznę grać na ESLu.

EDIT

Tak sobie myślę ze bardziej trafną opcją było by od razu do działu technicznego z taką sprawą niż do konsultanta - a to można w dowolnym czasie.

pozdrawiam.

Odinstaluj Panda ActiveScan 2.0,LiveVDO plugin 1.3.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

Dziękuję za odpowiedzi.

Tak też mam zamiar zrobić. Upewnię się, że wszystko jest po ich stronie, nie mojej po czym zadzwonię do działu technicznego. Oczywiście umowa jest na czas określony, do marca bodaj.

@Acorus

Wszystko wykonałem co napisałeś. Dziękuję za zainteresowanie. Tylko nie wiem, gdzie teraz log, prawdopodobnie używając opcji ‘sprzątanie’ skasowałem go.

Co teraz mam zrobić? Poprawy nie ma.

Witaj entines.

Do sprawdzenia co jest przyczyną problemów z Twoją usługą potrzebne będą dane, które możesz do nas przesłać korzystając z formularza http://on.fb.me/GBc6Hm. Zajmę się Twoją sprawą po otrzymaniu zgłoszenia od Ciebie.

Witam serdecznie,

złożyłem zażalenie poprzez podany formularz.

Pozdrawiam : )