PIONEER czy inna? nagrywarka Duble Layer

Witam.

Poszukuje jakiejś naprawdę dobrej nagrywarki Duble Layer do wypalania Płyt na ixa 36

Zależy mi na jakości, podobno bardzo dobrym wyborem jest nagrywarka Pioneer,

Nie wiem w sumie który model i wybrałem jedyny jaki był na komputroniku 216D

http://www.komputronik.pl/index.php/pro … Serial_ATA.html

Czy to dobry wybor czy jest cos lepszego.

Będę mega wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Jeżeli nagrywarka, to ja polecam LG.

prosił bym o jakieś konkretne modele bo nie znam się w ogóle, LG lepszy do wypalania płyt niż Pioneer?

http://allegro.pl/item705412788_nagrywa … cribe.html, bierz tylko LG

Powiem tak… sam ma LG… polecam, Co do Pionier, są to bardzo dobre nagrywarki i nie mówić ze to gów… Godne polecenia są również Liteon.

Według mnie Pioneer/LG to dobre nagrywarki.

@Eidems

Dlaczego polecasz mu model na ATA ??

Najnowszy model LG na sATA to GH22NS50

(lightscribe GH22LS50)

LG według mnie ma najlepszą korekcję błędów i radzi sobie z największą ilością płyt DL

(minusem jest to, że są dość głośne)

głośne i generują najwiecej wibracji, przynajmniej w moim przypadku, miałem 2 lg i jedną Liteon i on był właśnie najcichszy i wibracji nie powodował, ale za to był bardzo czuły na rysy na płytach gdzie LG bez problemu odczytywały.

czylii w końcu jaki model tego LG lub Pioneer?

LG!

Co ty tak wciskasz na siłe to LG ?

Bo sam ma :lol:

bo inne są słabe miałem doczynienia z samsungiem i innymi i lg jest najlepszy

samsunga a Pioniera czy liteona dzieli przepaść…wiec nie porównuj tu i jeśli trafiłeś na coś takiego to nie znaczy że reszta też jest taka.

Sry za OT ale koleś sie teraz na mnie wyżywa w innych tematach… hehe