Pixel Shader 2.0


(Kowalski Zlasu) #1

Czesc

Czy moja karta - nvidia geforce4 ti 4200 agp8x obsluguje PS 2.0?? Jesli tak to prosilbym o link do pobrania odpowiednich sterownikow na moja karta. We wlasciwosci>ustawienia mam 32bity najwyzsze. na karcie jest napisane 128. Gdyby nie dalo rady ze sterownikami to moze jakis emulator z instrukcja najlepiej :D. z góry thx.

-- Dodane 13.05.2012 (N) 16:42 --

mam win xp w razie czego


(nnick) #2

A gdzie tam shadery w wersji 2.0 na tej karcie jak to obsługuje sprzętowo DX8.0 (czyli shadery maks 1.1 bodajże).

Ponadto naucz się rozróżniać głębię kolorów od szerokości interfejsu pamięci.


(Jan Szatan) #3

http://pl.wikipedia.org/wiki/GeForce_4 .Ta karta nie posiada shaderów w ogóle.


(system) #4

Jak nie posiada? Posiada 4 jednostki Pixel Shader i 2 Vertex Shader.

Niestety w wersji 1.x.

@Nikzmc Co chcesz zrobić?


(Agatonster) #5

Nikzmc ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Stora S) #6

To że ktoś nie kuma o co w tym wszystkim chodzi to nie znaczy że nie zasługuje na pomoc, jak widzę napisaliście tutaj tysiące postów ale pomocy w nich jakoś nie widzę. Moim skromnym zdaniem Nikzmc chciałby zagrać sobie w grę tylko że jego karta nie pozwala mu na to z powodu braku obsługi pixel shader w wersji jakiejś tam.

Tylko jasno tego ie napisał.

Ja posiadam sprzęt tak stary że nawet EVEREST nie pokazuje co mam w środku karta nVIDIA GeForce FX 5500, pamięć szczątkowa procesor nawet nie pamiętam.

Jednak wczoraj uruchomiłem na nim grę The Elder Scrolls V Skyrim (uruchomiłem nie znaczy że w nią grałem) co praktycznie jest nie możliwe a jednak. Jest prosty sposób na obejście pixel shadera za pomocą jednej biblioteki, która dorzucamy do katalogu głównego z grą.

Biblioteka ta zwie się: d3d9.dll można ją pobrać z tej strony http://www.filecrop.com/swift-shader-3.0.html. Jest tam kilka pozycji trzeba po testować co będzie pasowało do waszego sprzętu. Plik znajduje się tam pod nazwą swift-shader-3.0 po rozpakowaniu mamy bibliotekę.

Więc nie mówcie ze czegoś się nie da skoro się da a klepanie suchych postów nic nie wnoszących do tematu jest bez sensu, ja jak czegoś nie wiem nie zabieram głosu.