Pixel shader i vertex shader a wymagania gry

Chodzi o grę F1 2021, którą planuję zakupić. Mianowicie według strony https://www.systemrequirementslab.com/ mój komputer spełnia wszystkie wymagania tejże gry oprócz wersji pixel shader i vertex shader - wymagana jest ich wersja 5.1, a ja posiadam 5.0. Czy gra będzie chodzić mimo to?

Pixel i Vertex Shader zostały już zunifikowane w jedno w DX 10 czyli daaawno temu… a Ty piszesz o grze z 2021… jaką masz kartę… moją bardzo dawną ATI Radeon X1650 XT że o takie rzeczy pytasz ??

Fakt, to musi być jakaś baaaardzo stara karta, albo nawet integra. Pamiętam, że na netbooku kiedyś bawiłem się jakimiś „patchami”, które wymuszały niby uruchomienie gry w starszej wersji, ale to działało gdzieś do etapu menu głównego, bo dalej się co chwilę wysypywało.

Karta graficzna to nVIDIA GeForce GTX 670.

Według googla ona powinna obsługiwać 5.1, aczkolwiek karta balansuje na granicy minimalnych wymagań. Przypuszczam, że reszta komputera może mieć podobnie i frajda z gry będzie średnia (spadki)…
Na 660 działa na 100% https://www.youtube.com/watch?v=G0cPPlLKUtY