Witam. Trzykrotnie wpisałem niepoprawnie kod z karty jednorazowej i mam ją zablokowaną, a nie da jej się ponownie aktywować. Co powinienem zrobić? Wystarczy zamówić nową kartę i ją aktywować ? Proszę o szybką odpowiedź bo rachunki mam do płacenia.
W przypadku, gdy zgubisz kartę kodów jednorazowych lub stwierdzisz, że osoba nieupoważniona miała do niej dostęp (zarówno tej, którą używasz jak i tej jeszcze nieaktywnej), należy natychmiast zablokować kartę. Możesz tego dokonać w serwisie internetowym lub z pomocą konsultanta serwisu telefonicznego. Pamiętaj, zablokowana karta nie może być ponownie aktywowana.
Kiedyś osobiście wpisałem trzykrotnie zły kod i miałem zablokowane konto. Zadzwoniłem na infolinie, wygenerowali mi nowe hasło, które musiałem zmienić przy pierwszym logowaniu. Cała operacja trwała jakieś 15-20 minut.