Platforma DreamSpark bez dostępnego oprogramowania

Dzień dobry wszystkim.

 

Czy ktoś z Was korzysta z DreamSparka? Właśnie zalogowałem się i zobaczyłem… no właśnie nic nie zobaczyłem bo od tygodnia nie mam nic z czego mógłbym skorzystać pomimo ważnego konta studenta. 

 

 

Komukolwiek taka przypadłość też się zdarzyła?

Jesteś nowym studentem ? Zweryfikowałeś konto ?

U mnie jest ok. Może Twoja szkoła ma jakieś problemy.

może nawet nie tyle problemy, co WSB chyba tylko na 2 semestry daje dostęp do DreamSparku, aktualnie pewnie trzeba pisać do opiekuna grupy, jeśli sie oczywiście zdało, o przedłużenie dostępu do konta

Panowie, bez jaj, nie pisałbym gdybym nie miał zweryfikowanego konta i nie miałbym zaliczonej sesji.

Jestem na 4 roku i z konta korzystam od niemalże początku i nigdy nie było takich numerów (no może jednorazowe przypadki kiedy przez dzień czy dwa nie było dostępu do konta).

 

Dane z konta:

User Groups: Students

Verification Method: Added by administrator

Status: Verified (Expires 2015-09-30) 

 

Jak widać konto ważne, zweryfikowane.

To pisz do osoby obsługującej dreamspark na twojej uczelni. Tutaj nikt ci nic poza wyczyszczeniem ciastek / cache przeglądarki nie doradzi.

Szanowny Moderatorze,

zadałem pytanie do osób które mają konto na DreamSparku ponieważ chcialem wiedzieć czy tylko ja mam taki problem czy to szersze zagadnienie  :wink:

Jeśli xchodzi ci tylko o to to u mnie też działa jak powinno

Dzisiaj korzystałem i wszystko działało. Politechnika Łódzka, wydział WEEiA.

 

Wypadałoby wspomnieć, jaka jest twoja uczelnia, bo może to jest university-specific.

 

 

Możesz wyjaśnić? :slight_smile:

 

 

 

Komunikat po zalogowaniu:

Announcements

We are performing server maintenance. You may experience a brief interruption in service.
We apologize for any inconvenience and thank you for your patience.

No pytam się, jaka jest twoja uczelnia (i wydział w zasadzie też, bo każdy wydział DreamSparka ma osobno, czyli w zasadzie problem może być nie tyle university-specific co faculty-specific) :slight_smile: Może ktoś jest na tej samej i potwierdzi, czy ma ten sam problem.

 

Ale… przetłumacz sobie na polski ten komunikat i będziesz miał rozwiązanie swojego problemu.