Płatne forum z własną domeną

Witam,

jestem nauczycielem w szkole muzycznej II st. i chciałbym stworzyć stronę, która pozwoliłaby mi łatwo komunikować się z uczniami: byłyby tam skrypty z lekcji, zadawanie prac domowych (często będą to pliki z muzyką, ale one chyba mogą być na jakimś zewnętrznym źródle), miejsce na dyskusję itp. Elearning typu moodle na razie mnie przeraża (nie wiem o co w tym chodzi), więc myślałem o zwykłym forum. Chciałbym jednak aby było pozbawione reklam, miało adres na wybranej przeze mnie domenie oraz żeby było już gotowe (nie mam pojęcia jak “postawić forum” na serwerze). Może ktoś mógłby polecić jakiegoś usługodawcę spełniającego moje oczekiwania?

Jest przyklejony temat o hostingah, na każdym (płatnym) z nich postawisz forum i podepniesz domenę.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria: … skusyjnych

http://wiki.phpbb3.pl/wiki/Instalacja_phpBB3

A może lepiej w Joomli zrobić forum za pomocą dodatku Kueana. Joomla 2.5 ma bardzo przejrzysty interfejs. Myślę, że się nada jeżeli Pan winterreise jest początkującym.

Jak to mawia się u mnie w pracy “Joomla to ***”*.

*czyt. jest mało intuicyjna i irytująca

Bez przesady… Jeden zmieniony znak nie zmienia znaczenia słowa…

Liczyłem, że skoro jest mnóstwo serwisów, gdzie można prosto i za darmo założyć forum z reklamami, to może są też takie, gdzie prosto i za opłatą można założyć forum bez reklam. Skoro nie ma, to rzeczywiście będę musiał wykupić hosting i założyć tam samodzielnie forum. W ogóle to mam swoją stronę z domeną i pocztą na onecie (konto płatne), tylko teraz zorientowałem się, że to się nadaje tylko do prostej strony (to dotychczas mi wystarczało), a forum już się tam nie da się założyć.

Tylko po co masz płacić za coś co nakłada na ciebie sztuczne ograniczenia. Może kiedyś będziesz chciał przenieść gdzieś to forum, na własnym hostingu nie będziesz miał z tym problemu.