Dzień dobry!!!
Mam do kolegów i koleżanek forumowiczów pytanie i liczę na to że ktoś będzie w stanie mi pomóc
A więc planuję kupić jako prezent dla bliskiej mi osoby kilka gadżetów związanych z jednym z amerykańskich klubów sportowych, zakupów planuję oczywiście dokonać w oficjalnym sklepie internetowym zespołu. Jeśli chodzi o formę płatności to ilość możliwości jest ograniczona bo mam do wyboru płatność kartą oraz przez system PayPal. W przypadku płatności kartą oprócz podania danych do wysyłki muszę także, co jest oczywistą oczywistością, podać wszystkie dane bilingowe związane z kartą (czyli imię i nazwisko, adres, numer telefonu i tak dalej), w przypadku płatności przez system PayPal nie muszę natomiast podawać ŻADNYCH danych karty lub bilingowych (wystarczy tylko zalogować się do PayPal przy pomocy e-maila i hasła), sklep zainteresowany jest wtedy jedynie danymi do wysyłki.
I tutaj moje pytanie - przyznam szczerze, jestem laikiem i bardzo nie lubię podawać gdziekolwiek w internecie moich danych osobowych (zwłaszcza tak szczegółowych) ze względu na to że mam swoje lata i kiedyś straciłem dużo zdrowia i nerwów w związku z tak zwanym wypłynięciem danych z jednego z portali internetowych. Nawet w przypadku największych firm czy usług mam pewne obawy, chociaż jednakże w takich wypadkach zwykle jestem w stanie takiej firmie zaufać.