Płatność online w systemie eCard i brak poprawnego wylogowania z banku

Ostatnio zamawiałem online spersonalizowaną kartę śkup i…:

  • przy dokonywaniu płatności zamiast wybrać wyloguj jak radził komunikat z banku o potwierdzeniu wykonania przelewu,

  • to kliknąłem cofnij z interfejsu przeglądarki i cofnęło mnie do eCard i ten nie wykrył wykonania transakcji…

kartę będę mógł odebrać w czwartek / piątek czy raczej przyjdzie w poniedziałek na konto zwrot, z racji nie dokończenia transakcji.


Nie podawałem też adresu e-mail na który by portal śkup wysłał link do śledzenia zamówienia - więc w ten sposób nic bym się nie dowiedział.


Nie miałem już cierpliwości by płacić drugi raz i liczyć na zwrot niepoprawnej transakcji przez brak poprawnego wylogowania z banku.

Raczej się nigdzie nie dodzwonię a na e-mail by pewnie odpisali w poniedziałek popołudniu czy wcale.