Płatności Google Pay - szlag mnie trafia!

Cześć. Smartfon z najnowszym Androidem, smartwatch Samsung Watch 5, podpięta karta z PkoBP, ZEN i Revolut. Portfel Google/Google Pay. Uj mnie strzela, bo co chwila muszę wpisywać PIN na zegarku! W banku płatności do 100 zł BEZ pin, a tutaj płatność 2 zł, 5, 10zł i błazenady przy kasie! :tired_face:

Płacę sporadycznie, czasami RAZ w tygodniu drobna kwota! Ponoć cholerne Google wprowadziło, że co 4 płatność musi być potwierdzona PIN. Dziś po 2 tygodniach chcę zapłacić 10 zł…przykładam zegarek (oczywiście NFC właczone, telefon w kieszeni) , wyświetlona karta na zegarku i cudowanie! ■■■■ mać! Bank NIE wymaga, MOJE pieniądze, telefon i zegarek, a jakieś pieprzone Google!

Najgorsze jest to, że ponoć „u innych działa”, nawet mających iPKO. Przez 2 lata miałem Apple Watch + Iphone, TE SAME karty i NIGDY nie chciało pin, ZERO problemów. Tylko proszę bez porad w stylu „wróć na iOS, zmień bank, zegarek, telefon”…Ktoś coś? Jakiś inny sposób płatności na zegarku Android?

Karta dodana do Portfela Google?
Portfel Google – Aplikacje w Google Play

Coś, jak Apple Wallet, tyle, że Androidowy.

Apple i Google. iOS i Android. 2 różne światy i różne zasady.

To wina Banku. Ja mam w ?Pekao i Nest banku i przy płąceniu Android 13 nawet za 2 tysie pinu nie woła.

Ewentualnie wqina zegarka.

Z jakim Smartfonem sparowany zegarek Samsunbga bo nie podałes?

Jeżeli problem występuje z PkoBP, ZEN i Revolut, to raczej nie wina banku. Zresztą nie wiem jak bank miałby wymusić pytanie o PIN w zegarku lub telefonie. Bank może odrzucić transakcję po przekroczeniu jakichś limitów, żeby wymusić zapłatę inną metodą (np z odczytaniem chipu na karcie i podaniem PIN do karty, a nie do zegarka - to raczej tylko Google może zrobić).

Może jest coś przestawione w ustawieniach Google/Google Pay?

W pierwszej chwili pomyślałem, że może bank nie wspiera Google Pay, ale któryś z tych trzech raczej wspiera :grin:

Nubia Red Magic 8 pro

Tak, kilka kart z różnych banków

Przejrzyj ustawienia, może coś jest ustawione, żeby pytało.
Problem występuje jak płacisz telefonem?

Ustawienia OK, byłem też w 2 Salonach operatora, niby OK. Zegarek i telefon z legalnych źródeł PL, bez root itp. Jutro sprawdzę czy telefonem też takie jazdy.

Ja mam podobnie ostatnio z Xiaomi Pay i Curve (Mi Band 7 pomimo dodania karty nie pozwala mi ją płacić - w aplikacji Curve mam „Declined“), a nie nie będę wracać na Mi Band 6 jak tam dalej działa.

Od lat nie miałem do czynienia z Androidem, więc nie wiem jak to teraz działa, ale może jest możliwość skontaktowania się z supportem producenta urządzenia albo Google Pay?

Kontakt z człowiekiem z Google – marzenie.

Niby jest w każdym płatnym planie Google One

Ale czy on kupi jednorawo jak nigdy nie przekracza 15–17 GiB, by nie walczyć z mejlowymi botami Google.

Nie zdziwiłbym się jak Samsung z Nubią będą odbijać piłeczkę jak ostatecznie bot Google zaprzeczy, że to błąd po ich stronie.

To była tylko odpowiedź na

Marzenia trzeba spełniać :upside_down_face:

Masakra…dzisiejszy test: 3 pojedyńcze/drobne płatności telefonem z NFC. Już 4 płatność i chciało potwierdzenia na telefonie. 5 płatność zegarkiem i…woła o potwierdzernie. Wszystkie płatności na tej samej kasie, do 10zł, jedna po drugiej. :scream: