Witam, mam problem z ciągłym dzwonieniem obsługi klienta PLAY.
Od 12 marca do 19 marca dzwoniono do mnie ok 10 razy mimo to że 13 marca naskrobałem zgłoszenie o sprzeciwie wykorzystywania moich danych w celach marketingowych drogą elektroniczną i telefoniczną - potwierdzili że nie będą do mnie dzwonić i na uspokojenie dali mi 20 zł do wykorzystania na koniec miesiąca.
16 i 17 marca znowu napisałem do nich dlaczego mimo braku mojej zgody ciągle do mnie dzwonią. Zbyli mnie tym, że przecież oni do mnie nie dzwonili.
19 marca dałem im na tacy daty połączeń, kiedy ktoś z Obsługi chciał się ze mną skontaktować i chciałem się dowiedzieć kto i po co do mnie dzwonił mimo tego że nie wyrażałem na to zgody.Po tym telefony ustały.
16 kwietnia upomniałem się o to kiedy dostanę informację na temat dzwonienia lecz kazali mi czekać(1 miesiąc przecież to za mało aby sprawdzić prostą rzecz)
Dzisiaj to znowu się zaczęło, 11:59, 12:17, 12:37(czyli przed chwilą) Obsługa Klienta znowu próbowała się ze mną skontaktować.
Właśnie przed chwilą dostałem informację zwrotną do zgłoszenia z 19 marca, że mój numer został wykreślony z bazy, po tym co widziałem to nie wierzę im.
Zmien operatora bo może nie dotarło do nich. 3 lata temu tez to samo robili jak miałem u nich na abonament, nawet pisemna rezygnacja ze zgody marketingowej przez telefon nie pomogła. Niech się gonia, sa jak Plus/Cyfrowy Polsat, aby nagonic klientów, a oferta delikatnie mówiąc żenująca, a jakośc usług to juz o poste do nieba woła.
Z tego co sie orientuje, wypisanie z bazy w dobie zarejestrowanych numerów prepaid, podobnie jak na abonament musi być potwierdzone poprzez rozmowe i moze w tym celu do ciebie dzwonia, dobijają się.
Tylko, że oni pisali do mnie że nie będą do mnie dzwonić, że wypisali mnie z wszystkich baz itd.
Przez telefon to samo by mi powiedzieli i dalej by pewnie dzwonili
To idź do punktu obsługi i odpowiednio im zagroź, jak to zrobić to już sam wymyśl.
U mnie ta metoda poskutkowała. (Mam na myśli bycie asertywnym wobec operatora).