Play nalicza dodatkowe koszt z nikąd?

Witam,

Ostatnio udało mi się dowiedzieć czemu mam 50 złotych poza abonamentem w Play. Cóż kupiłem nieświadomie pakiet 3 Gb przy przeniesieniu, taki warunek. Wybaczalne, bo ilość minut za 19 zlotych jest dosyć duża. Teraz sobie patrze, mam wydane 80,51 zł, więc patrze na obydwa okresy rozliczeniowe, a w nich 48 groszy poza abonamentem(za 400 kb internetu), nie przekroczyłem limitu, ale taka kasa nikogo nie zbawi. Tylko zastanawia mnie skąd kwota dodatkowych 30 złotych, skoro nie ma nic w historii połączeń. Jakieś pomysły, wydaję mi się, że faktura jest podstawą reklamacje więc narazie telefony nic nie dadzą?

Pozdrawiam

Zaloguj się na https://logowanie.play.pl/

  • Sprawdź wykaz połączeń

  • sprawdź pobieranie i wysyłanie pakietów danych

  • sprawdź, czy nie masz aktywnych jakiś pakietów usługowych (tani roaming, muzyka na czekanie, itp)

Jeśli nic nie znajdziesz - zadzwoń do obsługi klienta Play i zapytaj o co chodzi.

Poza tym 50zł za pakiet danych (nie znalazłem takiej oferty) + 19zł za abonament = 69zł, czyli jak dla mnie pozostaje 11zł, a nie 30.

Ale tu chodzi o kwotę wydaną poza abonamentem. Taka kwota jest zaznaczona na tej stronie. Dane all są z pakietu internetowego, wyłączone pobieranie w roamingu krajowym. Rozmowy i esy, też idą z darmówek. Kilka razy sprawdzałem dokładnie. Chyba bd trzeba zadzownić. Ktoś spotkał się już z podobną sprawą?

U każdego operatora może się zdarzyć jakiś problem z opłatami. Swego czasu korzystając z usług Orange dostałem rachunek bodajże na 6712 zł. Po rozmowie z obsługą klienta okazało się, że zabrakło przecinka. ^^

Teraz korzystam z usług Play. Raz było tak, że na play24 zobaczyłem, że faktura jest już wystawiona więc za nią zapłaciłem od razu nie czekając, aż przyjdzie faktura mailem. Efekt? Wprowadziłem jakieś takie zamieszanie do systemu Play’, że ten ich system chyba zwariował i w następnym miesiącu przyszedł do mnie rachunek na niecałe 4 zł. Zadzwoniłem do obsługi klienta i usłyszałem, że to ich problem i żebym się cieszył niskim rachunkiem.

Masz wątpliwości? Dzwoń.

Chyba właśnie tak zrobię, ale jednak poczekam na fakturę z 1 okresu rozliczeniowego ma być lada dzień.

Pozdrawiam.

na play24 masz dostęp do wszystkich faktur

Chodzi o tą mailem. Zapłaci się i bd kombinować co dalej.

Witam wszystkich urzytkownikow widze ze nie jestem z tym problemem sam. Zakupilem telefon w play dnia 31.12.12 za 1 zl w abonamencie dostalem 200 mb internetu sms minuty i takie rozne pierdoly abonament wynosil 80 zl na 24 miesiace pierwsza faktura przyszla na 108 zl bo jeszcze placilem za aktywacje numeru ok wszystko sie zgadza ale dzisiaj dowiedzialem sie za mam zaplacic 276.96 :evil: :o zapytalem sie osob pracujacych w play skad taka cena oni mi powiedzieli

ze to przez internet pytalem sie jak skoro za internet place 7 zl i mam 200gb oczywiscie w umowie bylo napisane ze przez 3 miesiace internet mam darmowy lecz oni mi odpowiedzieli ze mam niebezpieczny internet i powiedzieli ze jak mi sie skonczy pakiet to sie dolicza do faktury a o tym mnie przy kupnie telefonu nie poinformowano. A Najlepsze jest to ze na noc wylaczam telefon bo nie che zeby mnie ktos obudzil he he a jak telefon byl wylaczony kasa dalej leciala przez noc naliczyli mi 80 zl CHOCIAZ TELEFON BYL WYLACZONY.

i MOJE PYTANIE BRZMI…

mial ktos moze taki przypadek jak ja i co mam w tej sytuacji zrobic bo nie mam bladego pojecia a nie dam sie naciagac na kase :frowning: :evil:

POZDRAWIAM

rafiiiik 666 , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.

Sprawdź biling na play24.

To jest tak że oni twierdzą iz to jest za internet który mialem miec za darmo

Owszem placisz 7 zł za ten internet ale w tym masz do wykorzystania tylko 200 MB. A 200 MB to jest bardzo mało i szybko to się kończy. Szczególnie jak się ma Androida do tego dochodzi synchronizacja różnych rzeczy pogoda, maile, itp i to się szybko kończy