Witam.Mam problem z internetem bezprzewodowym PLAY.Cały czas działał dobrze lecz z dnia na dzień nie chce się połączyć.Na pasku na dole wyskakuje komunikat “kabel sieciowy odłączony” gdy klikam połącz z play to cały czas jest okno że łączy lecz po dłuższym czasie się nie połączy.prze co to może być ?? w play mówili że u nich wszystko dobrze jest że to wina u nas z kompem ;/
Nie wiem, czy u Ciebie to zadziała, jednak u mnie podobny problem udało się rozwiązać, wymieniając kartę SIM w salonie Play.
Przed wizytą (bo to jednak kosztuje czas) spróbuj odinstalować wszystko, co związane z tym Playem i zainstaluj ponownie. Może tu tkwić problem i wymiana SIM na dużo by się nie zdała.
W jaki sposób jest podłączony modem?
Czy oprócz modemu jest jeszcze router?
modem jest podłączony przez USB a zmiana na inny port nic nie daje
Czy sprawdzałeś w menedżerze urządzeń czy jest żółty znak przy którymś z urządzeń ?
Aby dostać się do menedżera urządzeń:
Windows XP:
Start–>Panel sterownia–>Wydajność i konserwacja–>System–>Sprzęt–>Menedżer urządzeń
Windows Vista/7:
Start–>Panel sterownia–>Sprzęt i dźwięk–>Menedżer urządzeń
Sprawdź tam także czy na liście urządzeń jest modem.
Wyjmij i przeczyść kartę SIM. Ewentualnie wsadź kartę do telefonu z obsługą internetu (co najmniej GPRS) i sprawdź czy internet będzie działał.
Jeżeli będzie działał to sprawdź modem u kolegi/sąsiada. Jak będzie działał to odinstaluj całe oprogramowanie razem ze sterownikami od modemu i zainstaluj wszystko ponownie.
Korzystasz z aplikacji operatora? Jeśli tak, próbowałeś skonfigurować połączenie dial-up w systemie Windows (PPP)?