Play online problem ze sterownikami

Witam.

Mam ogromny problem i to nie po raz 1. ze sterownikami do modemu play. Chodzi mi o to, że przy odinstalowywaniu padła mi bateria do laptopa i obecnie jak wkładam modem do komputera wykrywa ale tylko mi wyłącznie jako pamięć przenośną. Wcześniej i właściwie powinno wykrywało dwa razy pozycję “huawei…” w bezpieczne usuwanie sprzętu a teraz jest pojedyncza. I nie chodzi tu tylko o pojedynczy czy podwójny napis. Co za tym idzie mogę po włożeniu modemu jedynie korzystać obecnie z pamięci masowej natomiast mnie interesuje kwestia internetu, którego system xp nie wykrywa. Nie wykrywa sterowników - w ogóle. Próbowałem poprzez całkowite odinstalowanie i zainstalowanie ponowne nic. Miałem kiedyś już takie problemy ze sterownikami natomiast za każdym wcześniejszym razem kończyło się to formatem. Wtedy jako “czysta karta” działało wszystko bez problemu. Nie znam się prawie w ogóle na sterownikach bardziej na software dlatego nie wiem jak to w ogóle się instaluje , gdzie, jak można usunąć to jakoś ręcznie albo inaczej. Proszę o pomoc wszelakie wskazówki.

Nie chce formatu i nie jest możliwe wsparcie ze strony operatora bo akurat w play’u ono w praktyce nie istnieje. Proszę o pomoc.

Kolego , jaki modem ?

http://www.articlecms.in/3331-mobile-partner-for-huawei-v21003270003.html#.TwKo7Jdl8mY

Spróbuj usunąć aplikację Play (sterownik powinien odinstalować się razem z nią) i zainstaluj Huawei Mobile Partner z powyższego linku (lub pobierz sam sterownik i instaluj razem z oprogramowaniem Play’a). Aplikacja bliźniacza do Play’owskiej, w nowszej wersji. Krzywdy Ci nie zrobi :wink:

Modem Huawei e160

Dodane 03.01.2012 (Wt) 18:35