Play - Pieniądze przepadają :(

Hello ! :slight_smile:

Mam problem, otóż: Mam Play na abonament. Gdy jest 1 dzień miesiąca dają mi nową kasę na abonament czyli 40zł, a tamta kasa co miałem wcześniej mi przepada. Ostatnio miałem ok. 20zł na koncie i pierwszego dnia miesiąca jest 40zł, a powinno być 60zł :frowning: Wiecie co zrobić ?

Tak wiemy, idź się zapytać do BOA

To normalne że przepada.

Taka jest oferta w Play i jest to napisane na umowie.

I takie są właśnie kruczki tanich promocji, że na czymś operator musi zaoszczędzić. Co zrobić? Rozwiązać umowę i zmienić operatora :slight_smile:

Mi w salonie powiedzieli że pieniądze przechodzą na następny miesiąc…

to normalne że przepada: Play tak ma :mrgreen:

Czyli mnie w salonie najwidoczniej okłamali twierdząc że kasa przechodzi… Ale niestety nie mam jak tego udowodnić

Po to jest coś takiego jak umowa. Ją nalezy czytać, a nie słuchać tych w salonie :slight_smile:

W prepaid nie przepada… w abonamencie natomiast tak.

Ciężko przeczytać regulamin?

Twoja wiadomość świadczy o nieznajomości prawa.

Przy zawieraniu tego typu umów, gdzie nie mamy możliwości negocjacji jej warunków, nie musimy znać dokładnie jej treści, a możemy się powołać na ogólne zasady, które w danej chwili obowiązują (nie mówię tu o przechodzeniu minut).

Jeżeli kosultant powiedział, że minuty przechodzą mamy prawo do zerwania umowy, jeżeli w rzeczywistości tak nie jest.

Znam przypadki, gdy sieć przegrywała rozprawy za “niepoinformowanie” chociaż w umowie było to zawarte.

Konsument nie jest bez szans na rynku. Trzeba znać swoje prawa, a nie pisać durnoty, bo ot tak nam się wydaje…

Odpowiedź jest prosta:

W abonamencie kasa przepada ale już na kartę nie.

Tyle ode mnie.