Mam problem, otóż: Mam Play na abonament. Gdy jest 1 dzień miesiąca dają mi nową kasę na abonament czyli 40zł, a tamta kasa co miałem wcześniej mi przepada. Ostatnio miałem ok. 20zł na koncie i pierwszego dnia miesiąca jest 40zł, a powinno być 60zł Wiecie co zrobić ?
Przy zawieraniu tego typu umów, gdzie nie mamy możliwości negocjacji jej warunków, nie musimy znać dokładnie jej treści, a możemy się powołać na ogólne zasady, które w danej chwili obowiązują (nie mówię tu o przechodzeniu minut).
Jeżeli kosultant powiedział, że minuty przechodzą mamy prawo do zerwania umowy, jeżeli w rzeczywistości tak nie jest.
Znam przypadki, gdy sieć przegrywała rozprawy za “niepoinformowanie” chociaż w umowie było to zawarte.
Konsument nie jest bez szans na rynku. Trzeba znać swoje prawa, a nie pisać durnoty, bo ot tak nam się wydaje…