mam mały problem dot. taryfy na kartę prepaid w play.
Przeszedłem z t-mobile do play i przy załatwianiu formalności - podpisanie karty rejestracyjnej, odebraniu nowej karty sim zamiast karty play fresh dostałem z taryfa play na kartę a mogę to później zmienić kodem i przejść do właściwego fresh-a.
Pomimo posiadania środków na kocie po doładowaniu oraz tzw. bonusa 80zl do 28.08.13 muszę doładowywać konto co 10 dni
(nie rozmawiam wcale dużo- 3 do 7 tel w tyg. czasem tel. jest wyłączony przez cały tydzień) inaczej mam wyłączone rozmowy wychodzące, nie pomaga fakt posiadania środków na koncie, decyduje data ostatniego doładowania i tyle, mam tego dosyć.
Po wizycie w salonie dostałem tzw. Kod do zmiany “na kartę” do Play Fresh : *111*33*1#, który oczywiście nie działa, wpisywałem 3 razy i nic się nie stało,
po następnej wizycie w salonie dowiedziałem się ze te kody mogą nie działać i nie wiele da się zrobić
Teraz posiadam coś na kształt ni to szpadla ni wydry czyli Play na kartę jest i owszem, doładowania co 10 dniowe również z tym, ze na koncie pisze : Play Fresh SMS i chyba rozmowy do sieci za darmo,
Co zrobić by przejść do Play Fresh wg. poniższych danych:
Tak to jest, gdy się użera z takimi konsultantami. Widzę dwie opcje, wejść na stronę play i tam zmienić swoją taryfę (ja zazwyczaj robię w ten sposób, wkurzają mnie kody USSD) lub napisać do konsultanta, również za pośrednictwem strony Play - to pomaga, nigdy się na nich nie zawiodłem.