Play Taryfy na karte

Witam,

mam mały problem dot. taryfy na kartę prepaid w play.

Przeszedłem z t-mobile do play i przy załatwianiu formalności - podpisanie karty rejestracyjnej, odebraniu nowej karty sim zamiast karty play fresh dostałem z taryfa play na kartę a mogę to później zmienić kodem i przejść do właściwego fresh-a.

Pomimo posiadania środków na kocie po doładowaniu oraz tzw. bonusa 80zl do 28.08.13 muszę doładowywać konto co 10 dni

(nie rozmawiam wcale dużo- 3 do 7 tel w tyg. czasem tel. jest wyłączony przez cały tydzień) inaczej mam wyłączone rozmowy wychodzące, nie pomaga fakt posiadania środków na koncie, decyduje data ostatniego doładowania i tyle, mam tego dosyć.

Po wizycie w salonie dostałem tzw. Kod do zmiany “na kartę” do Play Fresh : *111*33*1#, który oczywiście nie działa, wpisywałem 3 razy i nic się nie stało,

po następnej wizycie w salonie dowiedziałem się ze te kody mogą nie działać i nie wiele da się zrobić !!

Teraz posiadam coś na kształt ni to szpadla ni wydry czyli Play na kartę jest i owszem, doładowania co 10 dniowe również z tym, ze na koncie pisze : Play Fresh SMS i chyba rozmowy do sieci za darmo,

Co zrobić by przejść do Play Fresh wg. poniższych danych:

uas8.jpg

Dane konta:

Chciałbym aby taryfa była taka.

Dzięki za pomoc.

http://www.play.pl/oferta/play-karta/pl … sci/5.html

tam jest wszystko napisane

oj chyba nie jest, moze bys przeczytał całość i zrozumiał pytanie/problem i wtedy napisał odpowiedz?

Zmień po prostu taryfę na “Play na Kartę Rok Ważności Konta”, bowiem:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ko … -na-karte#

ale jemu kody nie działają, znakiem tego ma jakiś przedziwny abonament…

ogólnie masz takie warianty Play Fresh czyli (Play na Kartę Rok Ważności Konta)

  • Play Fresh

  • Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play

  • Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich

nie myl tu taryfy " Play na Kartę " bo to inna taryfa od Play Fresh rok ważności konta

czyli rok ważności konta mu nie przysługuje… eheh

Tak to jest, gdy się użera z takimi konsultantami. Widzę dwie opcje, wejść na stronę play i tam zmienić swoją taryfę (ja zazwyczaj robię w ten sposób, wkurzają mnie kody USSD) lub napisać do konsultanta, również za pośrednictwem strony Play - to pomaga, nigdy się na nich nie zawiodłem.

nie wiem dlaczego nie dopilnował, aby go przeniesiono z T-Shitu od razu do właściwej taryfy,

tylko jakieś kombinacje po drodze, ja bez problemu mogę zmienić taryfe na pozostałe oferty

na karte i z powrotem na tą z rokiem ważności, ostatnio nawet jakiś ‘minimax’ doszedł…