a pisałeś z biurem obsługi - generalnie z nimi powinieneś.
ewentualnie jeśli chcesz zrywac umowę to chyba tutaj może pomóc rzecznik praw konsumenta - bo pewnie będzie to nie spelnienie warunkow umowy o swiadczenie usług, ale samemu będzie ciężko wygrać z nimi (zresztą jak z każdym opem)
Z tego co się orientuję feler o którym piszesz nie jest problemem o charakterze ciągłem a więc nie może to być podstawa do zerwania umowy bez opłacenia kary.
Odszkodowania przysługują w przypadku gdy usługa nie działa przez 12 czy ileś tam godzin nieprzerwanie. Musiałbys doczytac w PT, bo juz nie pamiętam.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę gdyż lecę z pamięci
Generalnie w takich sytuacjach operator z reguły stara się zadośćuczynić klientowi jakimiś dodatkowymi minutami, darmową usługa gratis itd.
Ale nie musi to być regułą.
Zawsze możesz zastukać do federacji konsumentów i przedstawić sprawę, powinni przycisnąc operatora.