PlayStation 2


(Meteo17) #1

Witam mam pytanko jak bym sobie zakupił PS2 co one odtwarza mozna tylko grac czy tez filmy mozna ogladac i jakie dvd czy avi i czy mp3 czyta czy audio czy zdjecia np w formacie jpg i czy na zwykłych płytach czyta czy trzeba nagrywac na dvd powieccie cos o tym


(Siekiera666) #2

wszystko divix czyta i na zwykłych płytach

http://www.google.com/search?hl=pl&q=di ... s2&spell=1

http://www.konsola.pl/forum/index.php


(Meteo17) #3

wiec jak na zwykłą płyke nagtam jakiś mp3 czy zdjęcia w formacie jpg to mi odczyta a jak film np i z napisami to odworzy wilm i napisy czy napisy trzeba wbudowac, ale chodzi mi oczywiscie o orginalne ps2 a nie przerabiane na pirata orginał z sklepu czyta to wszystko jak np nagram na płyte rw zdjecie odczyta mi je


(Siekiera666) #4

no powinoo odczytać w pierwszym linku poczytaj i poczytaj tez forum


(Meteo17) #5

acha wiec jak nagram na rw fotki mi powinno spokojnie odczytac

a gdzie moge sie dowiedziec co odtwarza ps2


(Siekiera666) #6

na tamtym forum...


(>Ziom<) #7

co wy tworzycie?!

PS2 to nie kino domowe!

Może odtwarzać gry z PSX i PS2, DVD, Audio CD

Skądeście to wytrzasnęli że DivX, mp3 i jpeg czyta? :shock:

To co tu przytoczyliście pasuje raczej do multimedialnego kombajnu Sony PSX, który jednak kosztuje ponad 2000 zł :]

Sony-PSX2.jpg


(Meteo17) #8

no pewnie ze czyta trzebva tylko odpowiednio przerobic i do tego wystrczy zwykłąd płytka cd zamykamy

dziłą mi juz i dvd i avi i mp3 i fotki czyta


(Musg) #9

jestes bardzo szybki mateo jednoczesnie klikasz na forum i kupujesz sprzet.

No chyba ze klikasz ze sklepu z tym sprzetem.... :smiley: :smiley:


(>Ziom<) #10

no ale samo z siebie nie umie :smiley:

na undergroundowych programach to ja się już nie znam :stuck_out_tongue: