Plik tmyucplt.dll problem


(system) #1

Po załadowaniu Windowsa wyskakuje mi taki oto komunikat:

Czy można coś na to poradzić??


(JNJN) #2

viewtopic.php?f=16&t=228361


(huber2t) #3

Podaj logi z Combofix


(system) #4

Mam wątpliwości: powtórzyć akcję, która jest w linku podanym przez JNJN czy poprostu puścić ComboFix'a??

Jeśli to drugie to tutaj zamieszczam LOg Z CF: http://wklej.org/id/d60586006d


(Leon$) #5

Wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S ... Tool.shtml lub format

start >> uruchom >> cmd

sc stop SetupNTGLM7X >> Enter

sc delete SetupNTGLM7X >> Enter

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako plik.reg >> wszystkie pliki >> scal z rejestrem >> restart

b57f17008275c957m.jpg

powstanie plik o takiej ikonie

062aec4c9b51c033m.jpg

w który dwa razy klikniesz potwierdzisz chęć dodania do rejestru potem restart

zrób optymalizacje uruchamiania http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/index.php/topic,378.0.html

usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.

przeskanuj tym http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport

włącz przywracanie systemu

:slight_smile: