Plik wymiany

słyszałem ze po przeniesieniu pliku wymiany na inna partycje przyspieszy system mam windowsa XP i 3 partycje na c system na d instalki i gry a na trzeciej filmy i muzykę. No i wlaśnie problem w tym jak to zrobić i na jaką partycje przenieść.Prosze o jakies wskazówki.

PPM na Mój komputer -> Właściwości -> Zaawansowane -> Wydajność -> Ustawienia -> Zaawansowane i konfigurujesz, jak chcesz. Rzeczywiście, podobno jakaś różnica w wydajności jest, chociażby minimalna.

Tak jak napisał boczi jest. Ale jeszcze większa róznice zobaczysz kiedy ten plik umiescisz na partycji z systemem plików fat16.

Np. z której koliwek partycji wydziel jeszcze jedną partycję 2x liczba twojego ramu np. RAM 512 -> partycja 1024 MB i tam umieśc plik wymiany bedzie nawet spory efekt :):slight_smile: i więcej miejsca na partycji systemowej :):slight_smile:

ale ja jestem zielony w tej akurat sprawie powiedzcie mi dokładniej gdzie ten plik wymiany sie znajduje wiem że mozna go przenieść ale ja niewiem co to w ogole jest za plik !!

****************

plus

Możesz przeniesc jadro Windows do pamieci RAM. Z definicji wszystko, co

znajduje sie w pamieci RAM, dziala szybciej niz cos wymagajacego dostepu

do dysku i pamieci wirtualnej.

Mozna to zmienic, aby wylaczyc stronicowanie i umiescic jadro na stale w

pamieci RAM.

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\

Memory Management

Dodaj wartosc DWORD “DisablePagingExecutvie” = 1

Prosze o jeszcze prostrze krok po kroku wytlumaczenie bo nie kapuje! !!

Oczywiście - w teorii tak jest, ale niektóre programy

mogą mieć poważne problemy z uruchomieniem się.

Istotna jest też wielkość pamięci RAM

Przecież podano Ci metodę ?

Po wejściu masz możliwość wybrania partycji, na której

chcesz mieć plik wymiany.

Nie wiem, ile masz RAM, ale wystarczy, gdy ustawisz jego

wielkość 1,5 X RAM oraz jednakowe wartość min i max

Jeżeli masz 1dysk, to nie przenosić pliku wymiany, powinien on być na partycji systemowej.