Uruchom FRST, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” → https://pastebin.com/raw/m9QKrk81
Plik naprawczy przeznaczony jest tylko dla autora wątku!
Po wykonaniu skryptu i ponownym uruchomieniu załącz utworzony fixlog.txt
Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes (zainstalowany na urządzeniu) oraz następującymi skanerami:
@fastman92 Czy problem występuje u wszystkich użytkowników?
Piszesz, na każdej przeglądarce
Mamy do wyboru Opera, Chrome, FF, Edge
Sprawdziłeś wszystkie?
Wykonaj niewielki plik naprawczy
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\Intel\Desktop\dfs fixlist.txt (614 bajtów) „Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Po restarcie wklej plik wynikowy.
Możliwe, że będzie trzeba wykonać coś dodatkowo, ale sprawdź, czy nadal są problemy z zapisywaniem
Wygląda teraz to tak, że problem występuje u jednego użytkownika, a drugiego nie występuje.
Przedtem wyglądało to tak, że był problem na dwóch kontach. Na jednym koncie wygląda problem jest rozwiązany teraz.
Problem występuje jednak na jakiekolwiek przeglądarce Edge, IE, Opera, Chrome.