Pliki z internetu nie ściągają się [Log]

Witam.

Mój problem polega na tym że gdy chce ściągnąć jakiś plik z internetu pisze “rozpoczynanie” i się nie ładuje.

Gdy plik jest mały [ma ok. 500 kb] ściąga się.

Myśle że to przez wirusy używam przeglądarki Mozilla Firefox ale w IE też to występuje.

Używam internetu UPC 2 mb/s

Log : http://wklejto.pl/28728

Niewiem czy dobrze wkleiłem log bo nie zabardzo wiedziałem jak . :frowning:

W logu nic nie widzę

Podaj log z Combofix

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link

No właśnie w tym problem że nie moge ściągnąć combofix’a ani żadnego innego pliku :frowning:

Ściągnij ten plik u kogoś i przynieś do siebie

http://wklej.org/id/64610/

ComboFix prosił mnie o zainstalowanie konsoli odzyskiwania ale niestety nie mogłem

jej zainstalować, ponieważ łączyło mnie z internetem a jak już wiadomo nie

moge nic sciągnąć z sieci .

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

Jak mam przeskanować system tym antyvirem jak nie pobiorą mi się aktualizacje ?

W takim razie przeskanuj system (nawet bez pobierania aktualizacji) Malwarebytes’ Anti-Malware oraz Dr.WEB CureIt! usuń to co znajdą i daj z nich raport na forum

Ale nie mam jak bo nie mogę niczego pobrać z sieci :frowning:

Więc nawet AV nie mogę pobrać :?

Pobierz u kogoś i przynieś do siebie

Więc :

Zrobiłem format jednej partycji i pomogło już pliki z sieci się ściągają :slight_smile:

Zainstalowałem AV AVG , Spybot - SD i Dr. Web .

Zrobiłem pełne skanowanie Dr. Web i wyszukało mi na drugiej nieformatowanej

partycji 37 wirusów Win32/heur nie jestem pewny czy mi się usunęły czy da się to jakoś

sprawdzić np. Logiem ?