Mam problem ponieważ mam uszkodzoną płytę główna iż sklep z którego ją zamówiłem wysłał mi wadliwą a reklamacje odrzucili. Wada polega na tym że są wygięte piny w sockecie(ok.5), i nie wiem co zrobić.
Wyślij ją bezpośrednio do Asusa.
ale co, Asus i tak nic nie zrobi bo to nie oni ja do mnie wysyłali jak kupowałem tylko sklep z którego kupiłem.
Masz gwarancje producenta, czy nie?
no mam jeszcze nie cale 3 lata
czyli co myślisz żeby wysłać do producenta ? i czy mam duże szanse na wymianę bądź naprawę ?
Opisz swój problem i wyślij. To nic nie kosztuje
no wyśle, tylko muszę poczekać aż się aukcja skończy. i mam napisać ze już wcześniej reklamowałem ?
Nie, po co. Najlepiej zadzwoń do Asusa, powiedz, że dostałeś uszkodzoną mobaske i spytaj co robić. W razie czego możesz udaćsię do rzecznika praw konsumenta.
no ale gdy bd dawał dowód zakupu to jest tam napisane kiedy dostałem
No to wysyłasz im wszystko, dajesz dowód zakupu i tyle.
Jako że dyskusja z tematu sprzedaży przeszła na temat naprawy, temat przenoszę, a karolgt1’a proszę o wyedytowanie swoich postów i poprawienie pisowni (o polskie znaki mi chodzi). Wyedytuj też temat i pierwszego posta i zmień je tak, żeby mówiły o problemie.
na internecie można złożyć tą reklamacje, tylko podaje sie numer seryjny produktu
– Dodane 09.04.2012 (Pn) 16:03 –
zobaczymy co napiszą, dam znac