Płyta Główna zintegrowana czy można dokupić kartę graficzną?

Witam!

Mam pytanie mam zintegrowaną płyte główną i chcę dokupić sobie karte graficzną http://allegro.pl/asus-geforce-gt640-20 … 14815.html

i teraz nie wiem czy moge podpiąć moją karte graficzną do mojej płyty głownej, żeby ona dobrze działała w grach, żeby sie nic nie tneło, już daje moje dane mojego komputera.

Procesor: Pentium Dual-Core CPU 3.00GHZ

RAM: DDR 4096MBytes

Karta Graficzna: Intel G41Express Chipset 1806MBytes

Płyta Głowna: ASUSTel Computer Model: P5G41-M LX3

Proszę o pomoc komputer… Bo nie wiem czy kupić tą karte graficzną (a chciałbym do gier mieć)

i przy okazji jeżeli bedzie można podłaczyc karte graficzną do mojego komputera to proszę o wytłumaczenie co gdzie i jak mam podłaczyc bo jestem zielony w komputerach. Za każda odpowiedz dziekuję z góry !!

"No właśnie ja tylko mogę wydać pieniądze do 340zł razem z przesyłką i żeby ona była stosowna do mojego komputera ddr3 bo ja mam własnie dd3;)

I chciałbym żeby ktoś mi napisał gdzie i jak podpiąć tą karte graficzną bo nie wiem.

To jeżeli co do kart graficznych to szukam 2GB mam nadzieję że coś znajdziecie

Najlepiej karta graficzna żeby była z niviad powiem tak dobra do gier żeby nic się nie tneło"

tomorrowland , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Możesz kupić tą kartę ale ona jest nieopłacalna i mało wydajna, przykładowo ta http://www.ceneo.pl/15578297 byłaby znacznie lepszym wyborem :slight_smile:

Do tego komputera możesz włożyć każdą współczesna kartę graficzną.

To nie najlepszy wybór, proponowałbym Asus Radeon HD7750 1024MB DDR5 lub wydajniejszą o której wspomniał kolega wyżej.