Po aktualizacji Thunderbird zniknęły wszystkie wiadomości

Mam problem z jednym klientem poczty. Po aktualizacji z wersji 68 lub 69 (dokładnie nie pamiętam, która była) do najnowszej wersji 78.7 zniknęły wszystkie wiadomości oraz konfiguracja poczty.
Profil konta w appdata/roaming/thunderbird się zachował - zajmuje jakieś 96 mb - ale wygląda dziwnie.
Porównując profil na innym komputerze plików w nim znajdujących się jest zdecydowanie więcej niż w tym, z którym jest problem.
Czy jest jakieś narzędzie, które pomogło by ten profil odczytać lub odzyskać chociaż książkę adresową?

Kliknij hamburgera > pomoc > informacje dla pomocy technicznej. W pierwszej tabeli na dole będzie pole profile: kliknij link about:profiles i zobacz czy instalator nie utworzył nowego profilu, a stary został jako drugi. Jeśli jest stary profil to sprawdź, czy będzie działał w nowej wersji jako domyślny (jest przycisk do ustawiania domyślnego profilu), chociaż wątpię bo nie bez powodu instalator by go zmienił. W takiej sytuacji klikając na guzik otwórz katalog przy katalogu głównym poszukaj plików abook.sqlite, key4.db - to powinny być chyba do książki adresowej i hasła. Resztę musisz zbadać, np. w katalogu imapmail powinny być maile. Kopiuj te pliki do domyślnego profilu i sprawdzaj czy działa.

Nie jesteś jedynym poszkodowanym. Problem jest z POP3.
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1310091
Solucja? Kopia zapasowa PROFILU przed aktualizacją, zmiana na IMAP.

Ja u siebie musiałem poczekać aż do którejś z kolei wersji 7X.x bo wcześniejsze uwalały integrację Google Calendar. :skull_and_crossbones:

Sprawdź czy pliki konfiguracji są nadal na miejscu:
%APPDATA%\Thunderbird\Profiles
Tam masz folder z końcówką default-release
w podfolderach ImapMail i Mail masz pocztę.

Zainstaluj poprzednią wersję i sprawdź czy nadal masz DOSTĘP. Prawdopodobnie tak będzie.
Przed instalacją nowej aktualizacji zalecam utworzenie NOWEGO profilu i import danych.