Po BSOD brak połączeń sieciowych - uruchamia się narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania

Witam,

 

Podczas użytkowania laptopa zaczęła wariować mi klawiatura (np. klikam “L” a on mi zakładki otwiera itp) następnie pojawił się blue screen po czym komputer uruchomił się poprawnie jednak nie miał dostępu do internetu (brak dostępnych połączeń ) zrestartowałam, uruchomiło się narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania jako przyczynę wykazał uszkodzony plik rozruchowy d:\windows\system32\drivers\aswrvt.sys, po czym znów uruchomił się normalnie chwila moment i blue screen, ponowne uruchomienie laptopa i znów brak połączeń,restart i póki co jest ok.

 

Jestem totalnym laikiem czy może mi ktoś powiedzieć co jest nie tak i jak to naprawić?

 

System Windows 7 Ultimate 

 

Hej,

 

To jest plik systemowy programu Avast. Prawdopodobnie coś w nim się posypało. Dlatego najlepiej odinstaluj Avasta (w trybie awaryjnym i z użyciem programu Avast Uninstall Utility, wykonaj czyszczenie dysku i rejestru przy pomocy CCleanera (już w normalnym trybie) i po kolejnym restarcie zainstaluj program jeszcze raz.

Pozdrawiam,

Dimatheus

ok zrobione. Z tym, że klawiatura zaczęła mi wariować przed zainstalowaniem avasta (ściągnęłam go bo myślałam, że może mam jakiegoś wirusa i przez niego klawiatura zaczęła żyć własnym życiem).

Po odinstalowaniu Avasta dalej jest problem z klawiaturą. Raz jest ok a za chwile świruje…

Hej,

Najprościej klawiaturę sprawdzić na innym komputerze - może jest uszkodzona? Jakieś przebicie na kablu?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Hej,

 

Klawiaturę spr jest ok. Touchpad też się zachowuje podobnie jak klawiatura. Zauważyłam że język na pasku języka sie przełącza w jednej sek jest PL a za chwile EN (i wtedy właśnie klawiatura dostaje szału), może jest jakaś korelacja miedzy tymi dwoma spr?

 

Dziękuję za pomoc :slight_smile:

nie to nie to…

Hej,