Po instalacji Avasta nie włącza się przeglądarka i komunik

Witam .

Po latach wróciłam do Avasta i mam problem.Nie otwierają mi się strony www,komunikatory itd.Próbowałam znaleźć coś w ustawieniach ,ale niestety.Podkreślam ,że jestem laikiem,a mój system to WinXP.

Skończyło się tym ,ze wywaliłam program i na dodatek musiałam zrobić przywracanie systemu

Jeżeli nie masz SP3 to zainstaluj Windows XP Service Pack 3

Wcześniej musisz posiadać SP1 lub Windows XP Service Pack 2

Zaktualizuj przeglądarkę Firefox 25.0

Możesz to zrobić z poziomu przeglądarki:

Pomoc --> O programie Firefox

Przeczyść komputer programem CCleaner

U góry po lewej “Cleaner” na dole Analiza - Uruchom Cleaner

później “Rejestr” Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.

CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:

cf114_CCleaner.jpg ccleaner2.th.jpg

Zainstaluj/użyj jeszcze Eusing Free Registry Cleaner.

(dokładniej przeczyści rejestr)

Wybierasz język / language / Polish.

Przewiń – Skanuj rejestr – Napraw rejestr.

przewi.th.jpg skanujrejestr.th.jpg naprawrejestr.th.jpg

avast! Free Antivirus

Hej,

Sprawdź też w ustawieniach programu Avast czy nie masz włączonego Utwardzania systemu (Ustawienia -> Antywirus). Jeśli jest włączone, koniecznie dezaktywuj i ponownie uruchom komputer.

Przeniesione z działu Bezpieczeństwo.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Ok wcisnęłam analizę i pojawiła mi się info "Ten proces całkowicie usunie pliki z twojego komputera hmm historię .cookies,zrzuty itd Jak mam to rozumieć?

Dodane 14.11.2013 (Cz) 17:17

Jest wyłączony

Hej,

Po prostu zostaną usunięte zbędne pliki z dysku - na przykład takie, które zapisywane są na dysku twardym komputera w czasie przeglądania stron internetowych.

Czyli poprawnie. A nie masz oprócz Avasta jeszcze jakiś dodatkowy program zabezpieczający?

Pozdrawiam,

Dimatheus