Po jakim czasie konto w sieci gg jest usuwane?


(Wojtas_16) #1

Czy jeśli przez trzy miesiące nie będę się logował na moje konto gg to zostanie ono usunięte ?


(Marcinbrudnicki) #2

Po pół roku usuwają konto.


(Wojtas_16) #3

Ja nie chcę go usuwać. Po prostu w Niedziele wyjeżdżam na trzy miesiące. Założyłem ten temat dlatego bo chciałem sie dowiedzieć czy je przez ten okres stracę.

Dzięki za odpowiedź marthin007.


(grzes6y53) #4

kumplowi usunęli po miechu (?)


(Skr3czu) #5

Też mi się tak wydaje, że konta są usuwane po 1 miesiącu, ale lepiej napisz do GG oni dość szybko odpowiadają.

http://www.gadu-gadu.pl

Pozdrawiam


(Wojtas_16) #6

Tak zrobię. Dzięki za pomoc.


(M Sexy) #7

Jak Ci odpiszą to podaj nam odpowiedź, po ilu usuwają, bo też mnie to ciekawi :stuck_out_tongue:


(Feelek3) #8

he, ja kiedyś zrobiłem sobie numer, który był z całą listą kontaktów jakiegoś kolesia, jakieś jego koledzy pisali cały czas do mnie, potem on pisał żebym mu się nie włamywał na gadu, bo pójdzie na policje. A ja sobie tylko numer zrobiłem.


(Wojtas_16) #9

To odpowiedź jaką otrzymałem

Złączono Posta : 22 Wrzesień 2007, 15:13:55

:lol:


(M Sexy) #10

Thx :slight_smile: