Po kliknięciu tekst zmienia się na podkreślony

Witajcie jestem początkującym webmaster i tworzę stronkę. I mam problem bo chciałbym zrobić coś takiego ze mam jakis tekst i po kliknięciu w niego ten tekst zmieni się na przekreslony lub obok wyskoczy jeden wyraz. I żeby to było możliwe dla każdej wchodzącej na tą stronę.

Np.

-Wchodzi sobie kowalski na stronę,

-klika w tekst “lalala”

-po kliknięciu ten tekst zmienia się w przekreslony

-zmiania się zapisuje i kazdy następny nowak wchodzący na tą stronę widzi już “przekreslone lalala”

czy wogóle jest taka mozliwosc zrobienia czegos takiego jeśli tak prosiłbym o szybką pomoc

P.S. potrzebuje to na wczoraj :slight_smile:

Tzn. w sensie, że jedna osoba kliknie, tekst się zmieni na przekreślony, i potem każdy odwiedzający stronę widzi przekreślony tekst? Bo nie bardzo rozumiem z tym Kowalskim i Nowakiem.

Jeśli dobrze zrozumiałem, to jest taka możliwość. Przy kliknięciu na tekst wysyłasz AJAXem do php informację o kliknięciu, php zapisuje to do bazy danych. Potem przy każdym generowaniu strony odczytujesz z bazy informację, czy tekst był już przez kogoś kliknięty. Jeśli tak, to dodajesz przekreślenie (czy co tam chcesz).

Jeśli to ma być per user (w sensie, że tylko ten co kliknął widzi przekreślony tekst, a inni widzą normalny dopóki nie klikną), to wtedy najlepiej w cookiesie to trzymać, i tak samo w php odczytywać z cookiesa przy generowaniu strony.

Chodzi mi o tą pierwszą opcje czyli że wszyscy następni odwiedzający widzą to samo co kliknołem

Jestem naprawdę początkująćym także jak byś mógł mi napisać dokłądnie co i jak żeby to zrtobić bym był bardzo wdzięczny

Co znaczy “bardzo początkujący”? Umiesz postawić bazę danych i wyciągnąć z niej coś w php?

Nie. JA orientuje się w tylko HTML mam tylko tą jedną stronkę zrobić dla znajomego :slight_smile:

No to masz problem, bo takiej rzeczy nie osiągniesz w HTMLu. Tu już niestety musisz postawić jakiś backend z bazą danych.