MarWro
(M Mazur1)
19 Listopad 2016 13:21
#1
Na forum był podobny temat, ja mam to samo - jak w tytule. Po odinstalowaniu AdBlocka pojawia się komunikat z prośbą o wyłączenie go. Użyłem już CCleaner, AdCleaner i Malwarebytes Anti-Malware.
Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Z góry dziękuję za pomoc.
FRST: https://wklej.to/PCnWJ
SHORTCUT: https://wklej.to/hhDVw
ADDITION: https://wklej.to/9H8HG
Zacznij od wyczyszczenia cookies.
MarWro
(M Mazur1)
19 Listopad 2016 14:27
#3
Cookies czyściłem przy okazji CCleaner, wyczyściłem jeszcze teraz w Firefox, nic to nie dało
Acorus
(Acorus)
19 Listopad 2016 14:36
#4
Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox.
MarWro
(M Mazur1)
19 Listopad 2016 14:53
#5
Niestety odświeżenie a także uruchomienie w trybie awaryjnym przeglądarki nie pomogło.
Jeszcze jakieś pomysły co tu może dolegać?
Może masz włączone tracking protection, do sprawdzenia w about:config.
MarWro
(M Mazur1)
19 Listopad 2016 15:25
#7
Sprawdziłem, wygląda że nie jest włączone (jest tam: privacy.trackingprotection.enabled - wartość: false)