Po usunięciu wirusów komputer nadal spowolniony

Witam

Dr.Veb usunął kilka wirusów, mimo to laptop działa jak żółw. Proszę o sprawdzenie logów z OTL

http://www.wklej.org/id/1147865/

http://www.wklej.org/id/1147866/

Nie widać żadnej infekcji.

Niestety, cały czas wirus powraca w C:\Program Files\Common Files\Lenovo\egatherer\egather2.exe - infected with Win32.HLLW.Texmer.1152. Po zneutralizowaniu, po dwukliku w Mój komputer lub w Moje dokumenty instaluje się Client Security Solution i po restarcie ponownie jest zainfekowany.

Podaję logi z OTL

http://www.wklej.org/id/1148810/

http://www.wklej.org/id/1148812/

Przeskanowałem jeszcze wczoraj AdwCleaner tylko nie wiem za bardzo gdzie zapisało loga.

Przecież to jest prawidłowy plik od Lenovo.

Też tak mi się wydaje, ale DrWeb cały czas uznaje go jako zainfekowany, a laptop nadal uruchamia się i chodzi wolno.

Odinstaluj kontroler od dysku twardego i zrestartuj komputer.

Kliknij prawym na ikonie Mój Komputer -> Zarządzaj -> Menedżer urządzeń

Kliknij Widok i zaznacz opcję Urządzenia według połączeń.

Rozwiń drzewko i odszukaj kontroler od dysku twardego.

Po restarcie system automatycznie wykryje i zainstaluje nowe urządzenie.

Na obrazku masz przykład gdzie widać dysk Toshiba:

http://wstaw.org/m/2013/06/08/HDD.jpg

Zrobione, ale nadal odpala jak muł. Zanim pokażą się wszystkie ikonki w zasobniku to mijają chyba ze dwie minuty. Ogólnie już po uruchomieniu chodzi przyzwoicie, ale to odpalanie. Jeszcze jedno w CCleaner nie widzę żadnego punktu przywracania. Ostatnio jak złapałem jakiegoś wirusa, chyba “Policję” też nie było punktów przywracania, ale po czyszczeniu się pokazały.

Na XP w punktach przywracania nie ma nic ciekawego oprócz kopi rejestru systemowego.

Pełną kopię możesz utworzyć za pomocą RegBak

W takich przypadkach zawsze podejrzane są programy ochronne, a żeby to sprawdzić należy całkowicie odinstalować program antywirusowy.

Sprawdź wpływ oprogramowania uruchamianego razem z systemem:

Start -> Uruchom (klawisz z logo Windows + R) -> wpisz: msconfig

  1. Odznacz wszystkie pozycje z zakładce Uruchamianie i zrestartuj komputer.

  2. Jeżeli problem nadal występuje to przejdź do zakładki Usługi i zaznacz:

  • Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft.

Teraz odznacz wszystkie pozycje i zrestartuj komputer.

Nadal nie ma poprawy (może minimalnie). Chyba dam sobie już spokój. Dzięki serdeczne za poświęcony czas. Chyba że coś Ci jeszcze wpadnie do głowy.