tydzień temu oddałem laptopa do naprawy, okazało się że trzeba wymienić dysk. Został wymieniony na nowy, ale udało się przenieść cały system ze wszystkimi plikami na nowy. Niestety gdy chcę włączyć jakąś aplikację, czy nawet Sklep, nie otwiera mi się, lub wyskakuje błąd. Dzieje się tak samo gdy chcę stworzyć nowe konto dla Windowsa, wyskakuje wtedy błąd: ‘‘Ta aplikacja nie obsługuje określonego kontraktu lub nie jest zainstalowana’’
adhdek , zapoznaj się, proszę, z tym poradnikiem i tą stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj(na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.
Nie robiłem tego ja, tylko oddałem do naprawy. Jeśli nie uda mi się tego zrobić to oddam im z powrotem, ale wolałbym już się z tym nie bawić, więc może jest jakaś możliwość naprawienia tego samemu.
Objawy, o których piszesz, wskazują, że “informatycy”, którzy zmieniali dysk zamiast go sklonować odpowiednim oprogramowaniem, pewnie przenieśli zawartość pomiędzy dyskami, a następnie wykonali tylko naprawę rozruchu systemu. Jeśli tak, by mieć sprawny system, będzie konieczna ponowna jego instalacja.