Pobieranie aplikacji ze sklepu Google Play


(Kefas) #1

Witam
Od kilku dni walczę z problemem pobierania aplikacji ze sklepu Google Play. Po wejściu do sklepu i wybraniu aplikacji pisze że pobiera ale nic nie robi. Próbowałem metod z czyszczeniem pamięci sklepu, zmianą daty telefonu, usuwaniem konta Google, przywracaniem ustawień fabrycznych telefonu i nic nie pomogło. Próbowałem restartować router WiFi, zmieniać na inny i też nic. Problem istnieje także na tablecie.
Co ciekawe gdy skorzystam z WiFi u rodziców to wszystko działa poprawnie. Rozmawiałem także z dostawcą Internetu i zmienił mój adres IP i dalej nie pobiera aplikacji.
Jaka może być przyczyna braku możliwości pobierania aplikacji? Jakieś sugestie od Was, bo mi się pomysły wyczerpały.


(Seba228215) #2

A zaakceptowałeś nowe warunki usług Google ? I czy wchodząc na sklep play miałeś komunikat o dodaniu karty kredytowej ? Jeżeli nie chcesz, poniżej jest wtedy opcja nie teraz lub nie dziękuję. Może któreś z tych rzeczy po prostu blokuje sklep.


(Longhorn2009) #3

Spróbuj wgrać inną wersję Google Play https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-play-store/


(Kefas) #4

Odinstalowałem ostatnią aktualizację sklepu - powróciłem do starszej wersji i nie pomogło. Nowe warunki Google są zaakceptowane i sklep skonfigurowany- inaczej na innym WiFi nie działałoby.


(Seba228215) #5

Czyli rozumiem, że ogólnie działa na innym telefonie, a blokuje tylko na tym konkretnie. Ja bym spróbował przez chrome usunąć całą aktywność wszystkie usługi i cały okres oraz całą historię w chrome jako wszystko. I spróbować potem odpalić play po usunięciu konta google z telefonu i ponownym zalogowaniu się, ale po wejściu w sklep i tam wpisanie swoich danych. Może to pomoże.


(Kefas) #6

U mnie na Wifi nie działa pobieranie aplikacji ze sklepu i na telefonie i na tablecie. Gdy zabrałem i podpiąłem telefon do innej sieci WiFi to wszystko działa. Dodatkowo założyłem całkiem nowe konto gmail i także nie pomaga. Może coś blokuje od strony dostawy Internetu? W poniedziałek pójdę pożyczyć od nich inny router (innej firmy) i zobaczę jaki odniesie to efekt.


(mradex77) #7

Od paru dni posiadam ten sam problem, gdy naciskam aby cos pobrać, wyskakuje pobieranie… i to by było na tyle dodam że pobieralem przez wifi, na pakiecie normalnie pobiera… próbowałem już chyba wszystkiego i nie wiem co moze byc przyczyną


(Seba228215) #8

Spróbuj w telefonie, gdzie jest reset ustawień fabrycznych, opcji która nazywa resetowanie ustawień sieciowych. Obie opcje powinny być w zaawansowanych. Jak sieciowe nie pomogą, to oczyść dane aplikacji w zakładce aplikacje i konkretna aplikacja.