Witam,
Pobieranie zatrzymuje się na etapie 99%, lub 100% i dalej nie chce się otworzyć. Proszę o pomoc.
Witam,
Pobieranie zatrzymuje się na etapie 99%, lub 100% i dalej nie chce się otworzyć. Proszę o pomoc.
W panelu sterowania odinstaluj Webget i Ask Toolbar.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Pokaż cały raport Addition…
Już zamknęłam…gdzie mogę go znaleźć?
C:\FRST\Logs
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
ShellIconOverlayIdentifiers: SkyDrive1 -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: SkyDrive2 -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: SkyDrive3 -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: SkyDrive1 -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: SkyDrive2 -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: SkyDrive3 -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => No File
SearchScopes: HKCU - {DF35B61B-E01F-45EA-8142-C5A9E4E8E7A0} URL = http://www.search.ask.com/web?tpid=BCPASP-SAT&o=APN11001&pf=V7&p2=%5EB3N%5EYYYYYY%5EYY%5EPL&gct=&itbv=12.15.0.32&apn_uid=3FBEDFBC-B0DA-41EC-BBCD-AE489D4172E2&apn_ptnrs=%5EB3N&apn_dtid=%5EYYYYYY%5EYY%5EPL&apn_dbr=cr_36.0.1985.125&doi=2014-07-19&trgb=CR&q={searchTerms}&psv=
BHO: Shopping App by Ask -> {42435041-5350-2D53-4154-7A786E7484D7} -> "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\BCPASP-SAT\Passport_x64.dll" No File
BHO-x32: Shopping App by Ask -> {42435041-5350-2D53-4154-7A786E7484D7} -> "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\BCPASP-SAT\Passport.dll" No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
Toolbar: HKLM - Shopping App by Ask - {42435041-5350-2D53-4154-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\BCPASP-SAT\Passport_x64.dll" No File
Toolbar: HKLM-x32 - Shopping App by Ask - {42435041-5350-2D53-4154-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\BCPASP-SAT\Passport.dll" No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aaaaaejaghnbcjilindpkgmcmdflpgjf] - C:\ProgramData\AskPartnerNetwork\Toolbar\Shared\CRX\aaaaaejaghnbcjilindpkgmcmdflpgjf.crx [2014-03-09]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fknfdieimobmimhdkfkheeejenmdjhoe] - C:\Program Files (x86)\pandasecuritytb\chrome-newtab-search.crx [2014-03-09]
C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
C:\AdwCleaner
C:\Users\Asus 22\Documents\APNSetup.exe
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\DisableS3S4" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\mcpltui_exe" /f
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Skasuj folder C:\FRST
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK
Dziękuję bardzo