Początkujący Webdesigner - kilka pytań

Witam na forum!

Jestem początkującym webdesignerem/grafikiem/programistą.

Chciałbym zacząć działalność gospodarczą, projektowałbym www. Wiem, że ten rynek jest przepełniony i nie mam co liczyć na kokosy, ale kilka(naście) stówek by się przydało :smiley: Boję się większych inwestycji, więc nie będę kupował Adobe Ps, Flash ani innych tego typów rzeczy. Spokojnie wystarczy mi Gimp/Edytor xHTML/PHP/CSS.

Główną ideom mojego interesu jest prostota: klient pisze mi e-maila, opisuje co by chciał mieć, daje zaliczkę (10%), wybiera styl, płaci,a ja daję mu link i koniec. Chodzi o to, aby ktoś, kto nie rozróżnia komputera od monitora czy Windowsa od MacOSiksa. Jednak to wszystko nie jest takie proste:

  1. Nie zbyt orientuję się w sprawie umieszczania WWW w sieci(wszystkie swoje strony www mam na HDD, zrobiłem tylko dwa CMS-y, które są w internecie). Muszę mieć własne serwery? Nie mogę tych stron LEGALNIE umieszczać np. na nazwa.pl czy home.pl? Dawać klientowi login i hasło i “.”?

  2. Czy mój Windows 7 Home OEM (zainstalowany na zakupionym SONY VAIO NW) spełnia wymogi do prowadzenia na nim projektów komercyjnych?

  3. Ile mogę brać za swoje usługi (www/banner/logo/grafiki na zamówienie/). Myślałem o takim cenniku:

  • Strona WWW Standard (Banner, 5-podstron, max 6-przyciskowe menu, domena .pl/…) 399zł,

  • Strona WWW Business (Banner, LOGO, 10-podstron, max 11-przyciskowe menu, dowolna domena + forum)699 zł.

  • Strona WWW PRO (Banner, LOGO, 20-podstron, max 21-przyciskowe menu, dowolna domena + forum PRO) 899zł.

  • Banner zwykły 99zł,

  • Banner Cool 199zł,

  • Logo zwykłe 69zł,

  • Logo Cool 129zł,

Chcę mieć tańsze niż konkurencja, ale ONI wykonują strony WWW w technologii Flash, więc obawiam się, że to zbyt wysokie ceny.

  1. Ile kosztuje miesięczne utrzymanie takiej 1-OSOBOWEJ firmy (łącznie z podatkami itp.)