Poczta email z dodatkami

Cześć,

Prowadzę poradnię dietetyczną. Dostaję dużo maili z zapytaniami od klientów. Dotychczas używałam poczty w wp.pl ale chcę mieć w domenie strony którą mam.
Moje wymagania są takie:

  • 10 GB przestrzeni
  • szybkość działania (webmail) najlepiej SSD
  • cena roczna 50-70 zł
  • ładny webmail i możliwość tworzenia wielu folderów
  • darmowy certyfikat SSL
  • filtr antyspamowy i antywirusowy
  • sprawdzony i zaufany dostawca

Czy jeżeli stronę i sklep będę miała na innej domenie to będzie jakoś kolidować ?
Bo domenę mam gdzie indziej, hosting strony i teraz pocztę.

Co polecacie ?

Office 365 Business Essentials
https://products.office.com/pl-pl/compare-all-microsoft-office-products?tab=2

Offica już mam co prawda z 2016 roku ale działa no i drogo wychodzi

Troszkę nie łapie potrzebujesz maila czy hostingu?
Dodatkowo jeżeli masz hosting to czemu tam nie dasz maila?

Ewentualnie jeżeli odpowiada Tobie wp to i potrzebujesz tylko maila z własną domeną to czemu nie dodasz aliasa?

Bo mój hosting ma 5GB a już mam wykorzystane 3GB. A poczta ma 4 GB obecna. Hosting ma też obsługę email. Jeżeli hosting ma 10GB to mogę mieć całe 10GB na pocztę np. przez Roundcube Webmail.

ok to po kolei odpowiadając:

  • gdzie jest opłacana domena nie ma większego znaczenia (wtedy się ją deleguje)
  • przy domenie można oddzielnie wydelegować stronę www oraz pocztę
  • że strona hosting i poczta będą w różnych miejscach to możesz mieć problem z odpowiednim wydelegowaniem jeżeli nie wiesz jak, ale da się to zrobić.
  • na jednym hostingu można postawić kilka stron (stron, sklep)

najtaniej wyjdzie gmail bo zdaje mi się, że do 15GB jest darmowe.

znaczy uważam, że cenowo do możliwości lepszą opcją będzie przeniesienie lub podniesienie hostingu jako, że za 200zł netto możesz mieć już dobry hosting ssd z darmowymi certyfikatami oraz 50gb przestrzenie, nieograniczana liczbę skrzynek i nieograniczony transfer.

jeżeli chcesz jednak dokupić pocztę to np w home.pl za 50zł netto rocznie z pierwszym rokiem za jakieś kilka zł (tylko to będzie dosłownie 1 skrzynka), można też założyć drugi hosting ale jest to utrudnianie sobie życia i łatwiej o czymś zapomnieć.

Tak tylko gwoli wyjaśnienia. W opcji Essentials nie ma Office’a (w sensie aplikacji desktopowych). Jest za to najlepsza chyba poczta na rynku oparta o Exchange’a, Teams które jest świetnym narzędziem do pracy grupowej i One Drive for Business (uproszczony SharePoint) z 1TB przestrzeni. Kosztuje to 16 zł miesięcznie, czyli tyle co nic.