Witam. Ustawiłem na poczcie adres IP z którego mogę się logować, jednak mój dostawca internetu postanowił zmienić moje IP, przez co nie mogę uzyskać dostępu do mojej poczty. Jest jakieś rozwiązanie na to? Czy muszę dzwonić do BOK INTERII? Z góry dziękuje za każdą pomoc.
To jest standard, że dostawca daje Ci zmienne IP - np. w UPC zmienia się co 3-4 dni. Znając życie pewnie będziesz potrzebować supportu Interii.
Albo nawet konto przepadło jak negatywnie przebiegnie weryfikacja tożsamości - bok niby się upiera bym uzupełnił dzień i miesiąc urodzenia, bo kiedyś były opcjonalne.
Data urodzenia, miejsca zamieszkania itp. są podane prawdziwe. Rownież numer telefonu się zgadza, jeżeli nic nie odpiszą, zadzwonie do nich
No ale przynajmniej przetestowałeś, że działa zabezpieczenie
Haha… pentester normalnie
O ile nie mają osobnej infolinii dla akcji, że pula 10 stałych IP przepadła.
Akurat się w trącę, ale od roku, jak obserwuje swoje IP w UPC to mam wciąż to samo.
Ale kabel od UPC, a dawniej od Astera mam już wiele lat. Kiedyś zmieniali co kilka tygodni, potem, gdy restartowałem router, a teraz trzyma się sztywno.
Najprawdopodobniej jutro zadzwonię na infolinie, nie dostaje żadnej odpowiedzi od nich drogą mailową.
W UPC we Wrocławiu potrafię mieć czasem to samo IP po 3-4 tygodnie. W Irlandii miewałem po pół roku