Poczta, klient pocztowy? ? ? Co używać?

Nie umiem tego konfigurować i jestem zielony w tym temacie…

W ogóle warto jest używac czegoś innego niż normalnie wejść na strone poczty…pl

serwer poczty przychodzącej POP3

serwer poczty wychodzącej SMTP

Mam taki program Microsoft Office Outlook z office 2003 nadaje się to. czy lepsze cos innego #-o

I w ogóle najlepiej w jakim portalu mieć pocztę interia, onet wp, o2 co tam jeszcze w czym :arrow: wy macie? ? ?

od chwili pojawienia się gmail, wszystkie inne serwery pocztowe wymiękają

nom gmail jest najlepszy :slight_smile: załóż sobie tam pocztę

a co do wp to mi sie nie podoba ma błędy lepsza jest już interia ( szybko ładuje załączniki i lepiej nie porownywac do wp ;/ )

Nie napisałeś gdzie masz swoje konto pocztowe. Zazwyczaj masz tam informację (często z obrazkami) jak poprawnie skonfigurować klienta poczyty - FAQ.

Sposób aby sprawdzać swoją skrzynkę za pomocą programu a nie wchodzenia przez stronkę moim zdaniem jest wygodniejszy i szybszy.

MS Outlook nadaje się do tego a co będziesz ewentualnie używać zależy głównie od ciebie. Na vortalu jest dostępne kilka programów do tego służących Klienty poczty e-mail. Ja ze swej strony polecam Mozilla Thunderbird

Co do tego gdzie konto jest najlepsze to było już kilka tematów na forum więc użyj opcji :szukaj!!:

Edit: Zanim zaczniesz pytać o coś zerknij do szukajki :x

Przykładowe linki jak skonfigurować program pocztowy:

:arrow: Konfiguracja kont pocztowych - zbiór linków

:arrow: Konfiguracja Thunderbird dla Gmail

:arrow: Konfiguracja Thunderbirda

:arrow: Konfiguracja Poczty Gmail w programach pocztowych

a czemu gmail jest the best? ? ?

czyli co nawet nie tworzyć tego klienta pocztowego w Outlook? ? ? tylko ten gmail? ? ?

Było już wiele tematów tego typu na forum. Zerknij do szukajki :evil: