Poczta pf.pl -> błąd


(squeet) #1

Założyłem właśnie konto w portalu Panoramy Firm...

Poprzez formularz www loguję się normalnie, lecz gdy chcę to zrobić Thunderbirdem, wywala mi błąd:

Nie można nawiązać szyfrowanego połączenia, gdyż certyfikat przedstawiony przez mail.pf.pl jest nieprawidłowy lub uszkodzony. Kod błędu: -8102

mail.pf.pl jest to serwer pop3 i smtp...

Konfigurację klienta przeprowadziłem według TEGO formularza, ale nic nie dało...

Co mam zrobić?


(Patricko) #2

A uwierzytelnianie jest wlaczone ?

Jesli nie to wlacz i sproboj ponownie.

Mozesz rowniez sprobowac na portach wychodzacych i przychodzacych.


(squeet) #3

Nic to nie daje...

Dalej jest to samo...


(Patricko) #4

Sproboj na portach:

Wysylka

  • 25

lub

  • 465

Odbior

  • 110

lub

  • 995

Porpboj rozne kombinacje. Moze zaskoczy.


(squeet) #5

25 i 110 to porty zwykłej poczty - jak je ustawiam, nic nawet się nie dzieje...

Wysyłka (smtp) jest ustawiona na TLS (port 25) a pobieranie (pop3) jest na 995... Wtedy zaczyna pobierać, lecz wywala mi ten monit...


(inż. Piniol) #6

Jeżelisz używasz mks'a to on może być problemem, rozwiązanie -> http://www.mks.com.pl/skanowanie_poczty_i_ssl.html


(Patricko) #7

Jesli posiadasz jakis firewall to poszukaj w nim czy nie blokuje twojego programu pocztowego.


(squeet) #8

Używam MKS-a, po zmianie portów trwa wieczne połączanie, które na końcu kończy się niczym...

Wyłączyłem w opcjach tego antywirusa skanowanie SSL i zmieniłem na standardowe porty i chodzi...

Mam nadzieję, że dzięki temu moje połączenia z tą skrzynką nie będą narażone na jakiś nieukład :expressionless:

Zastanawia mnie tylko jedno - czemu po sprawdzeniu poczty bądź wyłączeniu klienta poczty - w tle pozostają połączenia szyfrowane do serwera ;/

:expressionless: Ciągle są, a ja już dobre kilka chwil temu wyłączyłem Thunderbirda...