Próbowałam testować działanie na różnych klientach [incrediMail, The Bat, Netscape, Opera]. Teraz zatrzymałam się na Thunderbird, ale mimo wszystko i tutaj nie działa - “połączenie z smtp było niemożliwe”. Sprawdzałam w swoim firewallu - wszystko ok. Oczywiście po kilkadziesiąt razy sprawdzałam ustawienia serwera wychodzącego, mogę jedynie odebrać wiadomości. Czytałam tematy na forum, ale dotyczyły Outlooka w większości, więc nic nie znalazłam.
Czy to może zależeć od tego, że jestem podłączona do sieci przez drugi komputer?
Przyczyna pewnie tkwi w złej konfiguracji. Sprawdź na serwerze na którym masz założone konto dokładne adresy dla pop3 i smtp. Najpradopodobniej konieczne będzie zaznaczenie opcji serwer wymaga uwierzytelnienia.
Nie używam tego programu i myślę trochę po omacku, czy jesteś pewna (fragment okienka po prawej stronie) że po adresie serwera pownien być dwukropek i 25?? Może w tym tkwi błąd, gdyż z reguły program domyślnie ustawia się na 25 porcie.
Zrozumiane jeśli nie znasz programu w moim przypadku każda uwaga jest przydatna, bo może okaże się że wpadnę na jakiś bład. A to jest rzeczywiście automatycznie i w polu widzenia program sam wpisuje nr portu, tam nic już nie uzupełniałam.