Poczta przestała działać - jak usunąć ten mankament?


(Avista) #1

Oto problem:

pocztawek.th.jpg

Co mam z tym fantem zrobić, bo te konto mi przestało dzisiaj działać?


(stalesz) #2

Zmieniony port smtp z 25 na 587,zgodnie z komunikatem TP.?


(K.S.) #3

A gdzie Ty tu widzisz coś na temat portu? Przecież nawiązał połączenie tylko certyfikat wygasł, albo ma datę przestawioną.


(Avista) #4

Porty są poprzestawiane, więc K.S. dobrze zauważył że nie o to tu chodzi.

K.S. ale co ja mam w związku z tym zrobić w kompie, żeby było OK?


(Frog) #5

labamba , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(Danielm86) #6

a jak tam data w systemie???


(K.S.) #7
  • Upewnić się, że masz poprawną datę w systemie.

Jeżeli nie to poprawić, jeżeli tak to do wyboru:

  • czekać, aż serwer zacznie się posługiwać aktualnym certyfikatem,

  • zgłosić administratorowi serwera pocztowego, że mu wygasł certyfikat i czekać, aż będzie miał nowy

  • zaakceptować nieaktualny i się nie przejmować

  • korzystać z webmaila

  • wyłączyć szyfrowanie połączenia (nie polecam)


(Avista) #8

K.S. i inni.

Data jest prawidłowo ustawiona i widocznie jest to po stronie administratora a konkretnie ONETU.

Do Moderatora, nie mam pojęcia na jaki inny tytuł zmienić temat, ale widzę że nie przeszkadza to innym użytkownikom.

Tytuł musi być krótki, więc trudno w paru słowach opisać problem w tytule a moim zdaniem uważam, iż wynika z niego w czym problem.