Oto problem:
Co mam z tym fantem zrobić, bo te konto mi przestało dzisiaj działać?
Zmieniony port smtp z 25 na 587,zgodnie z komunikatem TP.?
A gdzie Ty tu widzisz coś na temat portu? Przecież nawiązał połączenie tylko certyfikat wygasł, albo ma datę przestawioną.
Porty są poprzestawiane, więc K.S. dobrze zauważył że nie o to tu chodzi.
K.S. ale co ja mam w związku z tym zrobić w kompie, żeby było OK?
labamba , popraw tytuł tematu, używając przycisku
a jak tam data w systemie???
Jeżeli nie to poprawić, jeżeli tak to do wyboru:
czekać, aż serwer zacznie się posługiwać aktualnym certyfikatem,
zgłosić administratorowi serwera pocztowego, że mu wygasł certyfikat i czekać, aż będzie miał nowy
zaakceptować nieaktualny i się nie przejmować
korzystać z webmaila
wyłączyć szyfrowanie połączenia (nie polecam)
K.S. i inni.
Data jest prawidłowo ustawiona i widocznie jest to po stronie administratora a konkretnie ONETU.
Do Moderatora, nie mam pojęcia na jaki inny tytuł zmienić temat, ale widzę że nie przeszkadza to innym użytkownikom.
Tytuł musi być krótki, więc trudno w paru słowach opisać problem w tytule a moim zdaniem uważam, iż wynika z niego w czym problem.