Mam pytanie- jak moge zachowac wiadomosci pocztowe bo chce zrobic format ,czy mozna cała pocztę wysłac na Gmail a jesli tak to w jaki sposób - uzywam outlook ekspress i thundebird
Uzyj programu MozillaBackup. Poczytaj:
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=27220
Wyłączasz program i eksportujesz sobie ustawienia, później zgrywasz powstały plik. I po formacie tak samo (przez przywróć profil ) przywracasz sobie wszystko
Jezeli chodzi o program pocztowy Outlook Expres to zachowaj sobie ten katalog ktory znajduję sie: C:\WINDOWS\Dane aplikacji\Identities{160CE8C0-D42A-11D9-9AE6-D5A64D66D433}\Microsoft\Outlook Express
a w xp C:\documens and seting\twoj profil\Dane aplikacji\Identities{160CE8C0-D42A-11D9-9AE6-D5A64D66D433}\Microsoft\Outlook Express
Wejdź: Narzędzia --> Opcje --> Konserwacja i Kliknij na Folder Magazynu tam wskaż mu gdzie ma zapisać pliki kliknij ok i po sprawie. Ja tak zawsze robie i jeszcze nigdy nie straciłem wiadomości