Dzięki za szybką reakcję zgodnie z waszymi oczekiwaniami opisuję problem dokładniej.
A więc: zamykam system poprzez start lub alt+F4 i zamknij, a komputer reaguje dokładnie tak jak bym nacisnął uruchom ponownie. Po reinstalce powtórka następuje mniej więcej po tygodniu. Próbowałem zaznaczyć w windowsie by w razie błędu się nie restartował, efektem tego było to że po zamknięciu sys. pojawiła się jakaś niebieska strona na której było napisane od cholerki różnych rzeczy między innymi że posiadam jakieś problemy ze sterownikiem ekranu. Mam kartę graficzną GeForce2 MX400 64MB. Monitor Fhilips 107T5. Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie ale piszę na wszelki wypadek. Przy zamykaniu sys. nie pokazuje się nic. Zamyka się tak jak powinien i nie ma żadnego problemu, ukazuje się napis wylogowywanie itp. Jednym słowem wszystko wygląda normalnie.
Wykluczajac, na razie, powazniejsze problemy, blad moze powodowac zle dzialajace urzadzenie lub jego sterownik (nie zawsze najnowszy jest najlepszym) - (mialem taki wypadek, iz po instalacji nowszych sterownikow karta graf. dzialala gorzej) potwierdzac to moze, iz ponowna instalacja nie przynosi generalnie poprawy. Zobacz w Narzedzia admin. - Podglad zdarzen - Dziennik systemu - sa tam wymienione bledy z ich drobnym opisem. Zobacz tez w Menedzer urzadzen czy jakies urz. lub ster. nie dziala poprawnie, jesli tak, to skorzystaj z Narzedzi rozwiazywania problemow lub ze zmiany sterownikow.
Jeśli jest napisane, że masz problem ze sterownikami to pewnie go masz. Tym bardziej, że jak piszesz system zamyka się prawidłowo.
Warto sprawdzić w Panel sterowania/System/Sprzęt/Menedżer urządzeń i tu Karta graficzna i Monitor. Prawy klik i Właściwości. Dowiesz się czegoś więcej na ich temat.
Jeśli to sterowniki, podaję ci link do sterownika graficznego Nvidii v45.23. U mnie działa bardzo dobrze. Przed jego instalacją odinstaluj poprzednią wersję i restart systemu.
Ważniejsze jednak będzie zainstalowanie odpowiedniego sterownika monitora (po sterowniku karty graficznej). Znajdź sterownik na stronach firmowych Philipsa:
musisz tam podać więcej szczegółów monitora (cale, rodzaj, numer katalogowy z plakietki na tyłach monitora - jest to niezbędne do odszukania właściwego pliku).