Witam,
Sam zastanawiałem się, czy pytać Was o ten problem, ale zaryzykuję. Mam Samsung Galaxy J5 2016 od dwóch lat, ale dopiero od dwóch tygodni zdarzyło mi się dwa razy, że gdy dzwonię do kogoś, to znika dźwięk. Nie słychać jak ktoś do mnie dzwoni, powiadomienia itd. A nie mam nic ściszonego. Tryb cichy jest wyłączony. Dopiero wszystko działa, gdy ponownie uruchomię smartfon. Nie wiem, może podczas dzwonienia, uchem dotykam jakiejś funkcji, ale gdyby tak było, to codziennie miał bym ten problem. Ostatnio zainstalowałem aplikację greenify do hibernacji, ale wątpię, żeby to było przyczyną problemu. Co może powodować?
Co znaczy ostatnio? Mniej więcej wtedy gdy zaczęły się problemy? Na razie wywal tę aplikację i zobacz czy da to jakiś efekt. Może zamraża jakaś usługę przez co tracą się dźwięki. Wszelakie oszczędzacze baterii potrafią wchodzić w konflikt z planami oszczędzania dodanych fabrycznie.
Ostatnio, to znaczy, że zainstalowałem na początku lutego, bo coś szybko mi się rozładowywał telefon. Choć za szybsze rozladowanie telefonu, może być po prostu słaba bateria.
Ja bym odinstalował GreenIfy i sprawdził. Masz Root’a? Jeśli tak, to mogło coś namieszać ci w systemie. Jeśli odinstalowanie w/w appki nie pomoże, to kopiuj ważne dane i zrób ustawienia fabryczne - to rozwiąże wszystkie problemy.
Nie napisałem, ale gdy dwa tygodnie temu, tak się pierwszy raz zdarzyło, to zrobiłem przywracanie ustawień fabrycznych i działało. Miąłem ten greenify. Ale wiesz, jak usunę z komórki tą apkę i znowu tak mi się zdarzy, to może oznaczać, że coś innego powoduje problem. Nie będę usuwał. Jak znowu tak będzie, to usunę i zobaczę, czy faktycznie jest winowajcą ta apka.
Raczej nie mam.