Podczepki


(Konradkacprzak) #1

Witam,

Też posiadam Livebox'a i mam problem tego rodzaju, że czasem po paru godzinach pracy, czasem po 10 minutach a czasem po paru dniach internet rozłącza się, chociaż jakość połączenia bardzo dobra. Jak na razie radzę sobie tylko tak, że wyłączam i ponownie włączam Livebox do sieci. I jest spokój na jakiś czas. Dzawoniłem do Neo i (nic w tym zaskakującego) nie potrafią mi pomóc.


(przemox) #2

Witam w klubie nieszczęśników posiadających Livebox. Masz typowe problemy - podobnie jak ja. Niestety, nie oznacza to, że są łatwe do rozwiązania, o ile w ogóle. Oczywiście daruj sobie telefon z problemem do konsultantów TP, bo oni nie pomogą niczego rozwiązać, nie licząc sznurowadła. W moim przypadku twój problem zdarza się przy pobieraniu programem p2p. Czasem konieczny jest restart, a czasem... reinstalacja Liveboxa. Niestety, okazuje się, że chyba najrozsądniejsze jest wyrzucenie tego wynalazku za okno! Pozdrawiam


(Elldred) #3

Mam pytanie dotyczące liveboxa..... jestem (szczęśliwym?) posiadaczem tego urządzenia i jak dotąd działa bez zarzutu ale mam pewien problem...

Mianowicie nie wiem czy teraz moge ściągać z netu różne rzeczy tak jak to robiłem przy zmiennym IP neostrady ? Ściągam bitspiritem czyli turrenty a tym samym sieć P2P. Czy posiadanie liveboxa ułatwi im namieżanie mojego IP i czy można się przed tym jakoś zabezpieczyć ?