Podejrzenie infekcji brak plików systemowych

Temat wrzucam drugi raz ponieważ za pierwszym razem łamał regulamin.

Podejrzewam infekcję na komputerze. Przed przeniesieniem pierwszego wątku do kosza polecono mi zrobić pełny skan CCE loga wrzucam poniżej:

log CCE: http://www.wklej.org/id/726470/

Logi OTL (skan zrobiłem po zakończeniu działań programu CCE):

http://wklej.org/id/726475/

extras: http://wklej.org/id/726478/

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie

Pobierz SystemLook (SystemLook) http://jpshortstuff.247fixes.com/SystemLook.html Wklej do niego

Klikasz Look pokaż log na forum

log system look: http://wklej.org/id/726522/

Pobierz plik alg.exe dla Twojego systemu http://sendfile.pl/153382/alg.exe umieść go w katalogach C:\WINDOWS\System32 oraz C:\WINDOWS\System32\dllcache

Następnie uruchom ponownie OTL klikasz Skanuj pokaż nowy raport na forum

otl: http://wklej.org/id/726566/

extras: http://wklej.org/id/726568/

Prosiłbym o informację odnośnie pliku typu: A0092131.exe i innych tego typu które usunął mi CCE (wszystko pokazane w raporcie z tego programu).

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum

Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.

System tworzy punkty przywracania i to są właśnie te pliki.

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

log po usuwaniu: http://wklej.org/id/726718/

logi z nowego skanowania po usunieciu (chciałbym zaznaczyć, że przy każdym skanowaniu stosowałem się do instrukcji umieszczonej na stronie otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html głównie chodzi tu również o wklejanie tekstu do opcji skanowania): http://wklej.org/id/726733/

extras: http://wklej.org/id/726734/

Nie wyłączałem i włączałem przywracania systemu przed dokonaniem nowych skanów

Usuń folder

Uruchom OTL klikasz Sprzątanie to usunie OTL’a wraz z jego kwarantanną

Użyj SecurityCheck [http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnost#entry9515](http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/page p 9515#entry9515) Uaktualnij to co wskaże program

Wykonałem wszystko to co zostało polecone (security check wskazal tylko potrzebe aktualizacji adobre readera - na razie sobie daruje bo prawie nie używam tego programu). Czy mógłbym na koniec prosić o wytłumaczenia co to się działo ponieważ mało co kumam z tego co robiliśmy:) - uzupełnialiśmy jakieś pliki systemowe?

Więc zaktualizuj i zostaw.

Usuwaliśmy pozostałości po toolbarach oraz uzupełniliśmy brakujący plik alg.exe. Jego brak powodował, że usługa Bramy warstwy aplikacji nie mogła się uruchomić.