Witam, Podejrzewam wirusa przez którego pobieranie na Firefoxie,Chromie i Internet Explorerze są nieudane z komunikatem:skanowanie antywirusowe nie powiodło się.
Odinstaluj Babylon toolbar on IE,Browser Guard 4.0,ESET Online Scanner v3,LiveVDO plugin 1.3,McAfee Security Scan Plus,Skaner on-line mks_vir.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow … adwcleaner z funkcji Usuń(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).
Pokaż nowy OTL.txt
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Wszystko zrobiłem, nie wykryło żadnych wirusów ale i tak nie mogę pobierać plików, w firefoxie musiałem zrobić w config na false aby nie skanowało przeciw wirusom i dopiero pliki się zaczęły pobierać.
Masz system zainfekowany przez ZeroAccess (Sirefef)
Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenie > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wklej i zatwierdź enterem:
reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f
Zrestartuj komputer.
Pobierz plik FIX:
http://sendfile.pl/29551/FIX.bat
Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator.
Pobierz i uruchom Farbar Service Scanner
Zaznacz wszystkie pozycje i kliknij Scan.
Pokaż raport z tego programu.
Pobierz i uruchom TDSSKiller
Kliknij Start scan i jeśli coś wykryje wybierz Skip
Pokaż raport z tego programu: C:\TDSSKiller.wersja_data_czas_log.txt
Pobierz FRST i fixlist Uruchom FRST i kliknij Fix.
Pobierz i uruchom ESET ServicesRepair
Postępuj zgodnie z zaleceniami programu.
Pokaż nowy log z OTL, raport z opcji Scan w FRST oraz Farbar Service Scanner.
Usługi nie zostały naprawione. Pobierz plik FIX:
http://sendfile.pl/13975/FIX.reg
Kliknij prawym i wybierz Scal.
Wklej do notatnika i zapisz jako fixlist :
Uruchom FRST i kliknij Fix.
Uruchom ESET ServicesRepair.
Postępuj zgodnie z zaleceniami programu.
Po restarcie utwórz nowy raport z Farbar Service Scanner
Zapisz ESET ServicesRepair na partycji systemowej i wtedy spróbuj.
Jeżeli nie będzie zmian to spróbuj w trybie awaryjnym:
Teraz w raporcie nie ma żadnego attention więc raczej powinno być dobrze:
Teraz usługi zostały naprawione.
Odinstaluj Malwarebytes, bo niepotrzebnie zainstalowałeś wersję testową Trial.
Odinstaluj Adobe Reader 9.5.1, JavaFX 2.1.1, Java 6 Update 29. Zainstaluj Adobe Reader
Usuń stare punkty przywracania:
Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
W OTL kliknij Sprzątanie i to wszystko.
Dzięki za pomoc.