Podejrzenie wirusa - nieudane pobieranie plików


(Krab 13) #1

Witam, Podejrzewam wirusa przez którego pobieranie na Firefoxie,Chromie i Internet Explorerze są nieudane z komunikatem:skanowanie antywirusowe nie powiodło się.

http://www.wklej.org/id/1090813/

http://www.wklej.org/id/1090812/


(Acorus) #2

Odinstaluj Babylon toolbar on IE,Browser Guard 4.0,ESET Online Scanner v3,LiveVDO plugin 1.3,McAfee Security Scan Plus,Skaner on-line mks_vir.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... adwcleaner z funkcji Usuń(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pokaż nowy OTL.txt


(Krab 13) #3

wszystko pousuwane i log z OTL:

http://www.wklej.org/id/1091071/


(Acorus) #4

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."


(Krab 13) #5

Wszystko zrobiłem, nie wykryło żadnych wirusów ale i tak nie mogę pobierać plików, w firefoxie musiałem zrobić w config na false aby nie skanowało przeciw wirusom i dopiero pliki się zaczęły pobierać.


(Atis) #6

Masz system zainfekowany przez ZeroAccess (Sirefef)

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenie > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator

Wklej i zatwierdź enterem:

reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f

Zrestartuj komputer.

Pobierz plik FIX:

http://sendfile.pl/29551/FIX.bat

Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator.

Pobierz i uruchom Farbar Service Scanner

Zaznacz wszystkie pozycje i kliknij Scan.

Pokaż raport z tego programu.

Pobierz i uruchom TDSSKiller

Kliknij Start scan i jeśli coś wykryje wybierz Skip

Pokaż raport z tego programu: C:\TDSSKiller.wersja_data_czas_log.txt


(Krab 13) #7

Farbar: http://www.wklej.org/id/1091790/

TDS: http://www.wklej.org/id/1091791/


(Atis) #8

Pobierz FRST i fixlist Uruchom FRST i kliknij Fix.

Pobierz i uruchom ESET ServicesRepair

Postępuj zgodnie z zaleceniami programu.

Pokaż nowy log z OTL, raport z opcji Scan w FRST oraz Farbar Service Scanner.


(Krab 13) #9

OTL http://www.wklej.org/id/1091942

FRST http://www.wklej.org/id/1091947/

FSS http://www.wklej.org/id/1091949/


(Atis) #10

Usługi nie zostały naprawione. Pobierz plik FIX:

http://sendfile.pl/13975/FIX.reg

Kliknij prawym i wybierz Scal.

Wklej do notatnika i zapisz jako fixlist :

Uruchom FRST i kliknij Fix.

Uruchom ESET ServicesRepair.

Postępuj zgodnie z zaleceniami programu.

Po restarcie utwórz nowy raport z Farbar Service Scanner


(Krab 13) #11

raport http://www.wklej.org/id/1091972/


(Atis) #12

Zapisz ESET ServicesRepair na partycji systemowej i wtedy spróbuj.

Jeżeli nie będzie zmian to spróbuj w trybie awaryjnym:

http://support2.kaspersky.com/pl/493#q1


(Krab 13) #13

Teraz w raporcie nie ma żadnego attention więc raczej powinno być dobrze:

http://www.wklej.org/id/1091987/


(Atis) #14

Teraz usługi zostały naprawione.

Odinstaluj Malwarebytes, bo niepotrzebnie zainstalowałeś wersję testową Trial.

Odinstaluj Adobe Reader 9.5.1, JavaFX 2.1.1, Java 6 Update 29. Zainstaluj Adobe Reader

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

W OTL kliknij Sprzątanie i to wszystko.


(Krab 13) #15

Dzięki za pomoc.