Posiadam kamerę IP oraz router TP LINK W8901G. Cały monitoring z tej kamerki działa ale tylko w mojej sieci. Jak “wystawić na zewnątrz” kamerę aby z każdego miejsca można było mieć podgląd ?
Słyszałem, że aby to uczynić potrzeba przekierować porty z owej kamerki.
Jak to zrobić na moim routerze ? W zakładce NAT-Virtual Server Wpisałem IP urządzenia i port i rzeczywiście jest możliwy podgląd ale tylko po wpisaniu IP Komputera a ja z domeny (wcześniej na dyndns.com i routerze ustawiłem IP kamerki)
Na wewnętrznym ip nic byś nie zrobił. Netia ma zewnętrzne ip. Trzeba zauważyć że na stronie dyndns powinieneś skonfigurować swój router tak by twoje ip było przesyłane przez niego w celu przypisania do niego domeny. Podajesz swoje ip, oraz port który przekierowujesz. Wtedy właśnie po wpisaniu domeny powinieneś się dostać do owej kamerki.
moje IP+8085 - musiałbym po każdej zmianie IP pamiętać aktualny numer IP żeby się zalogować na kamerkę i dlatego chcę zamiast tego IP+8085 wpisywać xxxx.dyndsl.tv:8085 i logować się w każdym miejscu na świecie
Jak na stronie dyndns wpisuje swoje aktualne IP i później próbuje załadować link; xxxx.dyndsl.tv to wyskakuje okienko do logowania się na router a nie na kamerkę Próbowałem xxxx.dyndsl.tv8085 ale nie działa a zaś gdy próbuje mojeIP+8085 to zaś łączy się do kamerki i to każdy poza siecią.
Już jest postęp, ponieważ działa mi xxxx.dyndns.tv:8085 lecz po zmianie IP już nie.
Wcześniej zaś działał mi DDNS a kamerka nie a teraz zaś na odwrót …
Na stronie dyndns.com wpisuje swój aktualny adres IP i po zmianie IP powinno automatycznie na stronce zmienić się IP a nie chce… a wcześniej się zmieniało…
Dla pewności to jakie powinienem w routerze wpisać wartości w zakładce DDNS ?
Już wszystko ok, większość problemu stanowiła strona dyndns ponieważ po zmianie IP strona potrafiła nie zmienić IP lub nie pokazać kamerki. Najlepiej to jak już wszystko działa to nie zmieniać bo widać, że dyndns nie lubi ZMIAN