jeżeli masz stałe IP to nie masz się co przejmować tymi błędami, internet jeśli dobrze działa to pingi też muszą być w porządku. Wpisz w uruchom services.msc i zobacz jaki masz status usługi klient DHCP.
jeżeli masz stałe ip wyłącz usługę DHCP / zobacz w ostatniej zakładce jaka usługa jest współzależna, jeśli żadna to możesz spokojnie wyłączyć /, a z tym Corelem to występuje jakieś odwołanie do aplikacji trudno jednoznacznie stwierdzić / może ładuje Ci się do autostartu? /.
jeżeli Ci nie mogło pobrać adresu sieciowego to jest jakaś dziwna konfiguracja bo przy stałym IP / zawsze tym samym i wpisanym przy konfiguracji neta / nie powinno to wystąpić, zanim Ci to napisałem przetestowałem to u siebie / też mam stały adres / i nie było kłopotów z połączeniem. Widocznie masz coś z protokołami albo adres faktycznie dynamiczny tylko przy konfiguracji neta został wpisany “na rozruch” adres “chwilowo stały”. Ale żeby jednoznacznie powiedzieć trzeba przeglądnąć całą konfigurację protokołów, szczególnie TCP/IP. Ale jak net Ci dobrze działa to nie przejmuj się błedami, one zawsze występują w systemie.