Podkładka chłodząca pod laptopa

witam :slight_smile:

mam zamiar kupić podkładkę do laptopa ;p

może macie jakiś pomysł na dobra podkładkę ? przedział może być tak do 80- 90 zl

czy firma aab jest dobra ?

mieszkam w akademiku gdzie jest dużo kurzu wiec się zastanawiam czy podkładki które dmuchają na laptopa chłodnym powietrzem jest dobrym pomysłem… bo jednak ten kurz ma łatwy dostęp do wnętrza komputera ;/

mój laptop to asus 15,6 cala

pozdrawiam ^^

Najlepiej to posprzątaj trochę pokój z kurzu.

Raz na jakiś czas nie zaszkodzi Ci.

Podkładka chłodząca to bardzo dobry pomysł.

Komputer, czy też laptop nawet w dobrych warunkach, nie czyszczony potrafi się nieźle zakurzyć.

Oprócz podkładki stosuj także puszkę ze sprężonym powietrzem, która wydmucha Ci ten kurz z laptopa.

Na firmach nie do takich sprzętów nie znam się.

Może ktoś inny się wypowie.

własnie sprzątam często lecz dalej jest spore zapylenie powietrza :frowning:

o sprężonym powietrzu myślałem i teraz kwestia iść i kupić

martwi mnie to ze te podkładki kierują zimne powietrze na laptopa ;/

zamiast zabierać ciepłe powietrze i je odprowadzać ;p

Ciepłe powietrze powinno uchodzić przez wentylatory.

Upewnij się, że przy postawieniu laptopa żaden materiał np. miękki koc nie przykrywa Ci wywietrznika w laptopie.

Nie trzymaj laptopa blisko innych urządzeń elektrycznych.

… itd.

Takie zalecenia powinieneś mieć w instrukcji użytkowania laptopa.

Stosując się do tych zaleceń, regularnie czyszcząc z kurzu sprężonym powietrzem i dodatkowo chłodząc podkładką nie powinieneś mieć najmniejszego problemu.

Sprawdź też czy jakikolwiek proces nie zabiera zbyt dużo z procesowa. Jeśli tak i jest to proces systemowy to masz wirusa i musisz się go pozbyć.

Nie spotkałem się z innymi przyczynami nadmiernego nagrzewania się laptopa.

na wydajność komputera jest dobra :wink:

tylko jak patrze na to w jakich warunkach musi pracować to az serce sie kraja ;((